Marketeers, en met hen de bureaus en zelfstandigen die diagnose, strategie en tactiek leveren, zitten in zeer zwaar weer. Dat zal de gemiddelde Nederlander weinig boeien, maar dat uitgerekend reclame en marketing niet tot de vitale beroepen van de samenleving worden gerekend, kun je met enige ironie best ter discussie stellen. Juist nu de tijd zwanger is van purpose, lijkt het vak vitaler dan ooit. En met anticyclisch adverteren zet je de toekomst naar je hand. Dat is geen mening maar een feit. De tussenstand van een vak in transitie.
08/04/2020 · Door Alva van Beek
Dit is het Woodstock-moment van purpose
Meer gerelateerde artikels
Dit jaar hebben we de NIMA Marketing Company of the Year Awards geïntroduceerd, met prijzen in de categorieën Small, Medium en Large. Met trots presenteren wij dat Wastecraft de winnaar is geworden in de categorie Small van de NIMA Marketing Company of the Year award 2022. We gingen in gesprek met Sven Noordhoek, mede-eigenaar van …
Maak kennis met Rabobank en het MT van het Chapter Marketing Rabobank is een coöperatieve bank met meer dan 2 miljoen leden. Samen met onze stakeholders zetten we ons al 125 jaar in voor onze inmiddels 8,8 miljoen particuliere- en zakelijke klanten en een toekomstbestendige samenleving. Sinds onze oprichting werken we op dezelfde manier: samen, …
Wil je weten hoe ze dat doen? Ben je zelf aan het denken om een NIMA C opleiding te volgen, maar heb je twijfels hoe je dit moet aanpakken en wat je er allemaal voor moet doen? Laat je dan informeren door kandidaten die je voorgingen. Zij geven een volledig maar authentieke beschrijving over wie …