Wat zijn de nieuwste ontwikkelingen in de programmatic-sector? Welke veranderingen zijn gaande? Welke kansen en uitdagingen ziet de markt? Programmatic-specialisten deelden hun inzichten in maart tijdens het IAB-event Programmatic Trends 2020. De Taskforce Programmatic heeft die ontwikkelingen geobserveerd en de belangrijkste trends op een rij gezet…
14/04/2020 · Door Alva van Beek
Dit zijn de trends van 2020 in programmatic advertising
Meer gerelateerde artikels
Boekrecensie Register Marketeers: ‘Content & AI – Zuurstof voor je klanten’
de Redactie
Lees meer
Van de contentplanning tot het ontwikkelen van een persona, van het ontwikkelen van een contentstrategie tot het daadwerkelijk produceren van content.
Mary Hoogerbrugge: ‘Marketeers zijn vaak positieve, optimistische, can do-types’
de Redactie
Lees meer
Mary Hoogerbrugge: ‘Het gaat niet alleen over vermarkten en je consument kennen, maar er is een hele stakeholderwereld bijgekomen, hoe ga je om met mensen, het hele HR-beleid, welke plek heeft technologie daarin?’
NIMA Community Brein en Gedrag: Over het kunstmatige brein en klantgedrag
de Redactie
Lees meer
‘Het is al lang niet meer alleen een kwestie van een campagne ontwikkelen op basis van traditioneel onderzoek en intuïtie, en die “nog even” optimaliseren met neurotests en Cialdini-principes.’