Waar employee advocacy tot voor kort nog als een trend werd gezien, is het nu echt tijd het te integreren in de bedrijfsplannen. In de ideale wereld houden werknemers van hun collega’s en bedrijf en raken er op social media niet over uitgepraat. Voor veel bedrijven een droom, maar dat hoeft het niet te blijven als je investeert in een goed employee advocacy-plan, een van de vele tools die er inmiddels op de markt zijn en de personal branding van werknemers. Als mensen zelf actief op social media het bedrijf promoten is het zoveel overtuigender dan elke andere vorm van marketing. Hoe ga je aan de slag en hoe krijg je management mee?
30/04/2020 · Door Alva van Beek
Droom niet alleen over employee advocacy, ga ermee aan de slag
Meer gerelateerde artikels
‘Ministerie van Marketing’ verhuist naar Diemen
de Redactie
Lees meer
NIMA is voortaan gehuisvest in het geheel vernieuwde voormalig hoofdkwartier van verzekeraar Generali; een bedrijvenverzamelpand met hotel-allure. De omgeving op de grens van Diemen en Amsterdam sluit mooi aan bij heden, verleden en toekomst van de club van marketeers.
#NMDay24 Update: Thijs Gussenhoven van Amstel & Birra Moretti
de Redactie
Lees meer
Ik ga het hebben over het belang van Vrienden van Amstel Live voor Amstel Bier en ik de ik neem de bezoekers mee backstage in de marketingwereld die er achter schuilt. Wat zijn de succesfactoren van dit event en hoe blijft Amstel na 26 jaar nog vernieuwen?
NIMA B in One Hour – In een uurtje door de lesstof (video)
de Redactie
Lees meer
Weinig ‘marketingpapiertjes’ spreken zo tot de verbeelding als NIMA B, zelfs bij mensen ver buiten het eigen vakgebied. Afgelopen 17 april hebben we geprobeerd dat uit te leggen in één uur.