Koffiedik Kijken mag met enig recht tot de evergreens van de vaderlandse marketingcommunicatie-events worden gerekend. Met liefst vijf organiserende partijen is het gezelschap dat komt opdraven voor trends in reclame en media redelijk omvangrijk en ook behoorlijk gemêleerd: vakgenoten die bij bureaus zijn aangesloten, zelfstandigen, ‘mediamensen’, uitgesproken onlinies. Er liep zelfs een autocoureur tussen. Ánder typisch gegeven is het losse, bijna baldadige karakter: het gaat hier niet om diepgravende duiding van hardcore onderbouwde trends, maar er worden gewoon vier professionals op het podium getrokken om uit de heup wat verwachtingen uit te spreken over het verloop van het prille jaar. Daar kwamen trouwens nog redelijk wat opmerkelijke voorspellingen uit, maar daarover later meer.
13/01/2020 · Door Alva van Beek
(Event-verslag) ‘Dikke mik op Koffiedik’
Meer gerelateerde artikels
Alle p’s, behalve die van palmolie
de Redactie
Lees meer
Marcel van Wing: ‘Wat we gemeen hebben met Tony’s en de Vegetarische Slager is dat we ons allemaal richten op een onrecht van een grote industrie en daarmee allemaal de lobby van die categorieën tegen ons krijgen’
Ed Stibbe en Marjolijn Meynen spreken voor- en nawoord op retailmarketingcongres
de Redactie
Lees meer
Tijdens het retailmarketing congres presenteren Ed Stibbe en Marjolijn Meynen een gesproken column voorafgaand aan en na afloop van het programma, dat bomvol insights, innovatie en inspiratie zit
AGF Marketing Event gaat Chic (for breakfast)
de Redactie
Lees meer
Een unieke kans om te leren van een expert die weet hoe je een merk naar een hoger niveau tilt. Wat kunnen we daar als AGF-sector van opsteken?