Koffiedik Kijken mag met enig recht tot de evergreens van de vaderlandse marketingcommunicatie-events worden gerekend. Met liefst vijf organiserende partijen is het gezelschap dat komt opdraven voor trends in reclame en media redelijk omvangrijk en ook behoorlijk gemêleerd: vakgenoten die bij bureaus zijn aangesloten, zelfstandigen, ‘mediamensen’, uitgesproken onlinies. Er liep zelfs een autocoureur tussen. Ánder typisch gegeven is het losse, bijna baldadige karakter: het gaat hier niet om diepgravende duiding van hardcore onderbouwde trends, maar er worden gewoon vier professionals op het podium getrokken om uit de heup wat verwachtingen uit te spreken over het verloop van het prille jaar. Daar kwamen trouwens nog redelijk wat opmerkelijke voorspellingen uit, maar daarover later meer.
13/01/2020 · Door Alva van Beek
(Event-verslag) ‘Dikke mik op Koffiedik’
Meer gerelateerde artikels
Mylene Samuels en Daan Goote in NIMA Communitybestuur Brein en Gedrag
de Redactie
Lees meer
Mylene is gedragsveranderaar, Customer Experience Consultant bij ABN AMRO en speelt een cruciale rol in het vormgeven van klantbeleving. Daan is psycholoog en expert in gedragsverandering
Grote namen en snelle groeiers kleuren longlist NIMA Marketing Jaarprijzen
de Redactie
Lees meer
Onderstaande bedrijven zijn aangedragen door de leden van het Nederlands Instituut voor Marketing en maken kans door te dringen tot de Top-3. De organisaties in de Top-3 zijn ook te zien op de NIMA Marketing Day met een toelichting van hun casus.
‘Ministerie van Marketing’ verhuist naar Diemen
de Redactie
Lees meer
NIMA is voortaan gehuisvest in het geheel vernieuwde voormalig hoofdkwartier van verzekeraar Generali; een bedrijvenverzamelpand met hotel-allure. De omgeving op de grens van Diemen en Amsterdam sluit mooi aan bij heden, verleden en toekomst van de club van marketeers.