2017 is voor team NIMA Examens goed begonnen door een explosieve groei van het aantal examenkandidaten ten opzichte van 2016. Deze toename is vooral te zien in het regulier onderwijs op zowel VO, MBO en HBO niveau. Steeds meer onderwijsinstellingen in het regulier onderwijs geven te kennen de toegevoegde waarde van het NIMA Diploma op het CV in te zien voor hun studenten en hebben daarom gekozen om het marketingvak op basis, van de door NIMA gestelde eisen, op te nemen in hun onderwijsaanbod.
06/03/2017 · Door Alva van Beek
Explosieve groei NIMA Examens in regulier onderwijs
Meer gerelateerde artikels
(Mastercourse Mediaplanning) ‘Meer kennis, scherpere briefings, beter resultaat’
de Redactie
Lees meer
De belangrijkste KPI die we dus willen weten is de ROI van de verschillende media. Wat draagt media bij aan de winst van een bedrijf?
Kosten, baten en resultaten; wat hangen boven een marketing-dashboard je oplevert
de Redactie
Lees meer
Er is tegenwoordig een overvloed aan data en je kunt inderdaad alles blijven meten. Dat is fijn, maar je kunt erin verdwalen.
‘ChatGPT als tweede Brein’ knalt naar 1 in Top-100 – NIMA biedt twee keer Masterclass
de Redactie
Lees meer
De eerste stap is de betaalde versie van ChatGPT aan te schaffen. Daarna gaat Van Kranenburg helpen om een tweede marketingbrein te ontwikkelen.