Een website of landingspagina (door)ontwikkelen voor ‘de’ bezoeker bestaat niet. Geen enkele bezoeker is hetzelfde. Een handige manier om je website vanuit meerdere brillen te bekijken is de MBTI-methode. Het leuke en leerzame van het MBTI-model is dat je je website vanuit verschillende invalshoeken gaat bekijken. Handig om wat vanaf te weten. Maar wat heeft dit met de wereldberoemde beïnvloedingsprincipes van Cialdini te maken? Meer dan je denkt.
08/07/2019
Het beïnvloeden van archetypes met Cialdini’s technieken
Meer gerelateerde artikelen
Dr. Grace Kite is Founder & Managing Director van Magic Numbers, auteur op marketingweek.com en WARC én openingskeynote van NIMA Marketing Day 2022. Een korte kennismaking. Kite behaalde een doctoraat in de economie, waarna zij haar carrière begon met het analyseren van marketingeffectiviteit. Kite heeft onder meer gewerkt voor Mindshare, Millward Brown, Holmes & Cook, …
Register Marketeer Dorkas Koenen (51) van Rabobank Nederland is gekozen tot CMO of the Year 2022. Hij kreeg de award voor zijn werk waarin hij de Rabobank heeft teruggebracht naar de kern: een coöperatieve bank met zijn wortels in de samenleving. Hij was niet de enige die het nieuws gisteren schaterend heeft vernomen. Het aanstaande …
Martijn Keesmaat is Directeur Marketing, Sales en Innovatie bij Familiedistilleerderij Hooghoudt. Tijdens NIMA Marketing Day 2022 spreekt hij over ‘hoe een fout een meesterzet bleek’. Ter kennismaking reageert hij op een aantal steekwoorden. FEESTJEHet is een feestje om weer écht met vakgenoten te kunnen connecten tijdens NIMA Marketing Day. Om nieuwe mensen te leren kennen, …