Inhaken loont: inhakers worden gemiddeld drie keer zo vaak gedeeld op social media dan niet-inhakers en het bereik van een inhaker gaat verder dan alleen de vaste volgers of fans van een organisatie of merk. Geen belangrijk moment missen in 2020? Het is weer de tijd van het jaar: de inhaakkalender voor 2020 is gereed, downloadable en wel!
27/11/2019 · Door Alva van Beek
Inhaakkalender 2020: goed inhaken doe je zo
Meer gerelateerde artikels
Volgens PIM behandelen de genomineerden voor de Marketingliteratuurprijs 2024 essentiële marketingthema’s
Of dat een soort totaalexpeditie van 16 uur met schuddende bus, tropische regenbuien, een rammelende Fokker 50 en ontbering waard is voor een clubje van 15 Nederlandse topmarketeers die willen weten waar abraham de koffie haalt?
Brussel, 2 oktober 2024 De European Marketing Confederation (EMC) is blij te melden dat de Zweedse Marketing Federatie (Sveriges Marknadsförbund) officieel is toegetreden tot haar netwerk als 12e lid. Met deze toevoeging wordt het netwerk van Europa’s toonaangevende nationale marketingverenigingen, waar ook NIMA onderdeel van is, verder versterkt. Dit zorgt voor meer samenwerking en kennisdeling …