Inhaken loont: inhakers worden gemiddeld drie keer zo vaak gedeeld op social media dan niet-inhakers en het bereik van een inhaker gaat verder dan alleen de vaste volgers of fans van een organisatie of merk. Geen belangrijk moment missen in 2020? Het is weer de tijd van het jaar: de inhaakkalender voor 2020 is gereed, downloadable en wel!
27/11/2019 · Door Alva van Beek
Inhaakkalender 2020: goed inhaken doe je zo
Meer gerelateerde artikels
(NIMA Podcast #2) AI for Marketing – What to do?
de Redactie
Lees meer
In deze podcast spreken we vooral over ‘What to do with AI & Marketing’, of om het wat minder cryptisch te omschrijven: Wát is ons als marketingvak in de afgelopen anderhalf jaar overkomen, waar staan we nú en waar moeten we op letten. Wat zijn de next steps?
NIMA Business for Better: ‘De dood of de gladiolen’
de Redactie
Lees meer
Pieter Zwart van Coolblue in een interview met het Financieele Dagblad: ‘Omzet is niet zaligmakend. Dat is een heel makkelijk stuurbaar getal. Als ik de iPhone morgen iets goedkoper maak, dan ga ik er heel veel van verkopen. Bedrijfsresultaat en klanttevredenheid zijn veel lastiger te sturen’.
RM Next sluit bedrijfsbezoek over retailmedia af met goal Veerman
de Redactie
Lees meer
Is retailmedia een hype of toch the next big thing? Dat bleek een vraag die deze avond boven de markt bleef hangen.