Customer service en customer experience zijn onderwerpen waar veel marketingprofessionals mee te maken hebben. Of krijgen. Maar met een uniforme klantbeleving over alle kanalen wil het vaak nog niet zo vlotten. Er zijn meerdere oorzaken. Het kost meer moeite om de ROI van een goede klantervaring te bewijzen dan ten opzichte van het meten van de ROI van andere bedrijfsprocessen. En veel merken vertrouwen nog steeds op legacy-technologie om het te realiseren, maar anno 2020 kom je daarmee niet goed uit de verf.
05/10/2020 · Door Alva van Beek
Krijg service maar eens verkocht (interview)
Meer gerelateerde artikels
Rob Overduin wordt de nieuwe voorzitter/ directeur van NIMA, beroepsvereniging voor professionals in marketing, communicatie en sales. De NIMA Ledenraad heeft zijn benoeming bekrachtigd gedurende de ledenraadsvergadering van dinsdag 18 juli jl. Per 1 september aanstaande start hij in zijn rol als directeur. Zijn rol als voorzitter vervult hij per direct. Rob Overduin heeft een …
NIMA Summerschool ’23 – Rob Revet, Leon Jansen en Wilbert Savonije leren je hoe je door het claimen van een businessprobleem ook tot het oplossen ervan komt. Na een rustigere vakantieperiode en een welverdiende vakantie is er ruimte in je hoofd. Waar ga jij die mee vullen? Juist aan het einde van de vakantie en …
NIMA Summerschool ’23 – Ralph Poldervaart en Carmen Phillips bundelen hun krachten voor deze leerlijn en leren je hands on hoe je een merkmanifest kunt vormgeven vanuit Storytelling en Purpose. Na een rustigere vakantieperiode en een welverdiende vakantie is er ruimte in je hoofd. Waar ga jij die mee vullen? Juist aan het einde van …