Ali Haselhoef en Rosanne van de Leemkolk, respectievelijk Conceptontwikkelaar Innovatie en Creative bij KRO-NCRV, spreken samen tijdens NIMA Marketing Day 2022. Een korte kennismaking.

Ali Haselhoef onderzoekt en implementeert nieuwe tools en technieken voor journalistiek: ‘Met onze vernieuwende journalistieke concepten hebben we prijzen gewonnen bij de DIA’s, SpinAwards en de Tegel.’
Rosanne van de Leemkolk krijgt als Creative betaald om uren over het internet te zwerven: ‘Met meer dan tien jaar ervaring in online marketing, heb ik inmiddels een obsessie ontwikkeld voor innovatieve contentproductie en het bedenken van creatieve concepten. Zolang technologie zich blijft ontwikkelen, is het mijn missie om voorop te lopen. Oh én om ooit te spreken op SXSW Interactive.’ Haar ideeën en campagnes zijn eerder beloond met een Lovie en German Design Award, ‘maar voor iemand die van feestjes houdt zoals ik, komen er vast nog een paar – nominaties – bij.’

Dit artikel is geschreven door Nanny Kuilboer en verscheen eerder op