“Succesvolle bedrijven zetten in 2020 de klant niet alleen centraal in hun diensten, maar in hun volledige denkwijze en visie.” Het stond er en het onderzoek opende er zelfs mee, dus het zal kloppen. En het zijn ook niet de minste bedrijven en organisaties die zich schaarden achter het vorige week gepresenteerde rapport ‘WHAT’S ON THE CMO AGENDA?’, waarvoor Deloitte in opdracht van IAB Nederland vijfentwintig toonaangevende CMO’s heeft geïnterviewd.
27/11/2019 · Door Alva van Beek
Laat die klant eens met rust en stel de mens centraal
Meer gerelateerde artikels
B2B-Xchange: Marketingdiscussies met een scherp randje
de Redactie
Lees meer
De NIMA B2B-community staat bekend om haar liefde voor inhoud én een goed debat. Het programma omvatte daarom ook twee zogenaamde ‘Challenges’—ronkende discussiesessies met titels als ‘Niet voor watjes’.
‘Marketing als aanjager: van boardroom tot maatschappij’ (Interview Marc van Eck)
de Redactie
Lees meer
‘Hoe je op een heel moderne manier marketing kan bedrijven, die niet alleen goed is voor klanten en voor het bedrijf, maar die ook helpt onze wereld een stukje beter te maken. Want dat is heel hard nodig.’
Education Day 2024: de kracht van data en AI in marketing
de Redactie
Lees meer
Voor docenten biedt een evenement als dit een kans om de nieuwste technologieën in te zetten in de klas, waardoor studenten straks een voorsprong hebben op de arbeidsmarkt.