“Succesvolle bedrijven zetten in 2020 de klant niet alleen centraal in hun diensten, maar in hun volledige denkwijze en visie.” Het stond er en het onderzoek opende er zelfs mee, dus het zal kloppen. En het zijn ook niet de minste bedrijven en organisaties die zich schaarden achter het vorige week gepresenteerde rapport ‘WHAT’S ON THE CMO AGENDA?’, waarvoor Deloitte in opdracht van IAB Nederland vijfentwintig toonaangevende CMO’s heeft geïnterviewd.
27/11/2019 · Door Alva van Beek
Laat die klant eens met rust en stel de mens centraal
Meer gerelateerde artikels
Maak kennis met Rabobank en het MT van het Chapter Marketing Rabobank is een coöperatieve bank met meer dan 2 miljoen leden. Samen met onze stakeholders zetten we ons al 125 jaar in voor onze inmiddels 8,8 miljoen particuliere- en zakelijke klanten en een toekomstbestendige samenleving. Sinds onze oprichting werken we op dezelfde manier: samen, …
Wil je weten hoe ze dat doen? Ben je zelf aan het denken om een NIMA C opleiding te volgen, maar heb je twijfels hoe je dit moet aanpakken en wat je er allemaal voor moet doen? Laat je dan informeren door kandidaten die je voorgingen. Zij geven een volledig maar authentieke beschrijving over wie …
Bever is een van de drie genomineerden voor de NIMA Marketing Company of the Year award. Maak kennis met Bever en Marjolein Vendrig Fred van Olphen begon in 1977 met Bever om mensen aan te moedigen naar buiten te gaan. Die missie heeft het bedrijf in 2023 nog steeds. Wij geloven erin dat buiten iedereen …