27 januari 2025

LUKKIEN wordt Corporate EMC-lid en Teamlid bij NIMA

De redactie

NIMA, hét Nederlandse Instituut voor Marketing en aangesloten lid van de European Marketing Confederation (EMC), is verheugd te delen dat LUKKIEN zich onlangs heeft aangesloten als Corporate lid van de EMC. Daarnaast is LUKKIEN ook toegetreden als Teams-lid van NIMA.

EMC bouwt aan sterke samenwerkingen met toonaangevende bedrijven die een belangrijke rol spelen in het vakgebied van Europese marketeers. Daarom biedt de EMC een select aantal strategische partners de mogelijkheid om Corporate lid te worden. Deze partners ondersteunen de missie van EMC: marketeers stimuleren om zich voortdurend te ontwikkelen, up-to-date te blijven met de laatste trends en het marketingvak sterker, betrouwbaarder en relevanter te maken.

LUKKIEN is voor EMC een waardevolle strategische partner. Als creatieve productiespecialist is LUKKIEN een verborgen parel in Europa. Het bedrijf ondersteunt marketingbureaus en -teams bij de uitvoering van marketingconcepten, met behulp van eigen studio’s en in-house expertise. Zo creëert LUKKIEN hoogwaardige content, volledig afgestemd op elk kanaal.

LUKKIEN en EMC gaan samen een belangrijke bijdrage leveren aan de verdere professionalisering van het marketingvak. LUKKIEN zal een actieve rol spelen tijdens belangrijke EMC-initiatieven, zoals het Europese onderzoek onder CMO’s, de European Marketer of the Year Awards en International Marketing Day. Deze samenwerking versterkt het marketinglandschap en de invloed van zowel EMC als haar leden.

Ook bij NIMA, waar LUKKIEN recent Teams-lid is geworden, kijken we uit naar de samenwerking. Door deze stap sluit LUKKIEN zich niet alleen aan bij de internationale missie van de EMC, maar ook bij het netwerk en de activiteiten van NIMA in Nederland. Samen helpen we marketeers om zich verder te ontwikkelen, van junior tot senior professional.

Gerelateerde artikelen
17 apr 2025
Shortlist NIMA Marketingprijzen bekendgemaakt
NIMA heeft de negen genomineerden bekendgemaakt die kans maken op de titel Marketing Company of the Year 2024. In de categorieën Small, Medium en Large dingen bedrijven mee die marketing slim, strategisch en met impact inzetten. De winnaars worden op 12 juni bekendgemaakt tijdens NIMA Marketing Day.
Lees meer
16 apr 2025
AI neemt je baan niet af. Behalve als je blijft zitten.
Voor de ervaren marketeer voelt AI misschien als een bedreiging. Maar dat hoeft niet. Want ervaring is geen ballast, het is een hefboom. Mits je leert hoe je die slim combineert met nieuwe technologie.
Lees meer
Complete nieuwsoverzicht