Lunchbreak – De toekomst van marketing is terug!

Als mens en als marketeer kunnen we moeilijk omgaan met onzekerheden. Daarom meten we alles zo graag. Het geeft op zijn minst een gevoel van controle, iets wat we het liefst ook willen hebben over de toekomst. We willen ons kunnen voorbereiden op wat komen gaat, maar het is steeds moeilijker om vat te krijgen op de toekomst. Zo veel verschillende factoren die een rol spelen, dus waar begin je in hemelsnaam?

Na het succes van de Toekomst van Marketing Lunchbreak begin 2021, blijven wij jou ook dit hele jaar inspireren met dit thema! Zo blijf jij op een leuke én makkelijke manier bij in het marketingvak. In de webinars komen uiteenlopende thema’s aan bod in combinatie met inspirerende sprekers uit de praktijk en de wetenschap. Dus: neem even een break en stop een uurtje van je tijd in de toekomst!

Blok je agenda alvast van 12.00 – 12.45 uur op de volgende data, want deze webinars wil je niet missen:

  • Dinsdag 8 maart
  • Dinsdag 17 mei
  • Dinsdag 5 juli
  • Dinsdag 6 september
  • Dinsdag 1 november

8 maart trappen we de webinarreeks af met het thema marketingleiderschap. Hoe maak jij nu echt het verschil met marketing in jouw organisatie en zorg jij ervoor dat je van waarde bent én blijft? Luuk Ros SCP – hoofdredacteur van Marketingfacts – gaat daarover op 8 maart a.s. in gesprek met onze gasten:

  • De keynote van afgelopen NIMA Marketing Day; Thomas Barta, die ons meeneemt in de value creation zone
  • Rob Revet SMP van Mark Stronger: hij deelt de resultaten van het onderzoek naar succesvolle marketing
  • Jan Willem Koch RM, managing director Continental Europe van Hallmark en Anouk Beeren, directeur cross channel bij Intergamma over de waarde van marketing in een organisatie.

Inschrijven voor deze eerste webinar is nu mogelijk. Klik daarvoor op onderstaande button:

Na het inschrijven ontvang je een mail met daarin de belangrijkste informatie over de webinar. Een dag van te voren ontvang je de link naar de sessie, die op het platform Bigmarker zal worden gehouden. Je hebt hier geen account voor nodig.

Willen je collega’s ook meedoen? Deel de link waarmee je je aan kunt melden dan ook met hen.

Hopelijk zien we je 8 maart om 12.00 uur!