Aan de vooravond van een nieuw decennium liet de MarketingTroonrede dit jaar haar licht schijnen op de impact van marketing op mens, markt en maatschappij. De MarketingTroonrede 2019 werd op dinsdagavond 24 september uitgesproken door Daniëlle de Jonge – auteur van het recent verschenen boek Extreem Klantgericht: “Greenwashing door marketeers, waar we ook onoprechte purpose-marketing onder verstaan, wordt in deze tijden van absolute transparantie genadeloos afgestraft.”
25/09/2019 · Door Alva van Beek
Marketing Troonrede 2019: de impact op mens, markt en maatschappij
Meer gerelateerde artikels
Achter de schermen bij Obelink: Van kleine sportwinkel naar kampeergigant
de Redactie
Lees meer
Bezoekers van de NIMA Oost-bijeenkomst krijgen een rondleiding door de Kampeergelukfabriek: het moderne distributiecentrum dat in 2023 werd geopend.
Panamá City heeft een jaloersmakende stad van kennis
Luuk Ros
Lees meer
Bezoekers leren er niet alleen van de aanwezige organisaties, maar nemen ook deel aan workshops, lezingen en tentoonstellingen. Voor professionals en studenten biedt de locatie opleidingsprogramma’s, vaak gericht op innovatie en technologie.
Dit zijn de beste Nederlandse marketingboeken van het moment
de Redactie
Lees meer
Volgens PIM behandelen de genomineerden voor de Marketingliteratuurprijs 2024 essentiële marketingthema’s