Aan de vooravond van een nieuw decennium liet de MarketingTroonrede dit jaar haar licht schijnen op de impact van marketing op mens, markt en maatschappij. De MarketingTroonrede 2019 werd op dinsdagavond 24 september uitgesproken door Daniëlle de Jonge – auteur van het recent verschenen boek Extreem Klantgericht: “Greenwashing door marketeers, waar we ook onoprechte purpose-marketing onder verstaan, wordt in deze tijden van absolute transparantie genadeloos afgestraft.”
25/09/2019 · Door Alva van Beek
Marketing Troonrede 2019: de impact op mens, markt en maatschappij
Meer gerelateerde artikels
(Mastercourse Mediaplanning) ‘Meer kennis, scherpere briefings, beter resultaat’
de Redactie
Lees meer
De belangrijkste KPI die we dus willen weten is de ROI van de verschillende media. Wat draagt media bij aan de winst van een bedrijf?
Kosten, baten en resultaten; wat hangen boven een marketing-dashboard je oplevert
de Redactie
Lees meer
Er is tegenwoordig een overvloed aan data en je kunt inderdaad alles blijven meten. Dat is fijn, maar je kunt erin verdwalen.
‘ChatGPT als tweede Brein’ knalt naar 1 in Top-100 – NIMA biedt twee keer Masterclass
de Redactie
Lees meer
De eerste stap is de betaalde versie van ChatGPT aan te schaffen. Daarna gaat Van Kranenburg helpen om een tweede marketingbrein te ontwikkelen.