Wellicht heb je het de afgelopen weken al voorbij zien komen: het programma van NIMA Young Profesionals voor het aankomende jaar. En wat voor programma! Top Marketing Tours bij toffe bedrijven, zoals Pathé, Ajax, Too Good to Go en nog veel meer, meet-ups over trends in het marketingvak én persoonlijk ontwikkelingsevenementen. 

Ben jij die jonge ambitieuze marketeer die wel wat inspiratie kan gebruiken? Heb je zin om je netwerk uit te breiden met gelijkgestemden en wil je een kijkje nemen bij de topmerken op het gebied van marketing en branding? Sluit je dan aan bij NIMA Young Professionals, waardoor je gegarandeerd jouw carrière naar ‘the next level’ brengt. 

Deze blogpost is geschreven door Isabelle Cannoo, brand manager bij vandebron en bestuurslid van de Nima Young Professionals.

Afgelopen dinsdag 8 februari organiseerde NIMA Young Professionals een Top Marketing Tour bij Afas Software. 25 marketeers kregen een kijkje in de keuken bij dit software bedrijf, dat uitblinkt in haar internal branding. Met een sponsorship bij AZ, Afas Live en het Afas Circustheater als belangrijk onderdeel van haar customer journey. 

Een van de mooiste take-aways? Zorg voor een goede balans tussen de 3 H’s:

➡️ Hoofd

➡️ Hart

➡️ Handen

Want een emotionele connectie met je doelgroep is één, je doelgroep raken en aanzetten tot actie is zeker zo belangrijk. Lijkt het je leuk om volgende keer aan te sluiten bij een van de events? Check de line-up en schrijf je in! 

Mocht je denken: is dat alles? Zeker niet! Ook voor de tweede helft van het jaar staan er al veel mooie events in potlood op de agenda. Houd NIMA Young Professionals in de gaten.

Dit artikel verscheen eerder op