Mike Moolenbel en Frans Peter Dechering benoemd tot Lid van Verdienste bij NIMA

De redactie
Links: Mike Moolenbel en rechts Frans-Peter Dechering

Tijdens de NIMA ledenraadsvergadering van 21 november hebben wij, na ruim 8 jaar afscheid genomen van Mike Moolenbel en Frans-Peter Dechering. Beiden zijn tijdens hun afscheid van de Raad van Toezicht beide benoemd tot Lid van Verdienste; een titel die alleen in heel bijzondere gevallen wordt toegekend aan NIMA Leden die zich op bijzondere manier hebben ingespannen voor de beroepsvereniging.

Mike Moolenbel heeft eerst als lid van de Raad van Toezicht en daarna ook als voorzitter een belangrijke bijdrage geleverd aan de nieuwe governance structuur voor NIMA en een fundament gelegd voor de toekomst van NIMA. Hij heeft meegeholpen aan de groei van NIMA en is altijd voorstander geweest van digitale transformatie. Jarenlang heeft hij als voorzitter de Ledenraad als en vele vergaderingen van de Raad van Toezicht geleid op een positieve, open en constructief kritische manier.

Frans-Peter heeft 6 jaar lang als lid van de Raad van Toezicht een belangrijke bijdrage geleverd aan de groei van NIMA. In de Raad van Toezicht met verve de blik van de ondernemer. Hij keek breder dan alleen marketing en bracht juist binnen NIMA het sales perspectief altijd naar voren.

Wij willen beide heren bedanken voor hun jarenlange inzet en betrokkenheid bij NIMA.

Gerelateerde artikelen
07 mei 2025
Van Struikelblokken naar Succes: Het Verhaal van Mandy, Cum Laude Geslaagd voor NIMA A
Wil je weten hoe zij haar NIMA A Diploma heeft gehaald? Ben je zelf aan het denken om een NIMA A opleiding te volgen , maar heb je twijfels hoe je dit moet aanpakken en wat je er allemaal voor moet doen? Laat je informeren door o.a. Mandy die je voorgingen. Ze geven een volledig […]
Lees meer
06 mei 2025
Emma Koster sluit aan bij het bestuur van de NIMA Young Professionals: “Jonge marketeers kunnen soms wel een steuntje in de rug gebruiken”
De NIMA Young Professionals Community heeft versterking gekregen in het bestuur. Emma Koster, Brand Manager Confectionery Benelux – Seasonal and Countlines bij Nestlé, sluit zich aan met frisse ideeën en een flinke dosis enthousiasme. Ze is dagelijks bezig met het bouwen van merken, maar wilde méér: bijdragen aan de ontwikkeling van jonge vakgenoten. Tijd voor een nadere kennismaking.
Lees meer
Complete nieuwsoverzicht