In het afgelopen decennium was de voornaamste rol van merken: inspireren. Inspireren voor een leuker, beter, mooier leven, maar ook inspireren om goed te doen en de wereld beter achter te laten. Wat mogen we verwachten van het nieuwe decennium? En wat betekent dit voor de koers van een merk? We kijken terug en vooruit en maken daarmee de sprong naar merkstrategie in tijden van onzekerheid en vermenselijking.
11/06/2020 · Door Alva van Beek
(Miriam Teoh-Wijers SMP) ‘Merken moeten een maatje worden’
Meer gerelateerde artikels
‘Wat heb je eraan en wat kun je ermee?’ 22 november: Live webinar over NIMA A
de Redactie
Lees meer
In één uur duiken we in de lesstof van NIMA A; hoe zit die opleiding in elkaar, wat leer je er en hoe moeilijk of makkelijk ís dat lesprogramma eigenlijk?
NIMA B2B Xchange 2024 heeft de line up rond
de Redactie
Lees meer
NIMA B2B Xchange biedt een waardevol netwerk van peers die dezelfde uitdagingen tegenkomen. Het is dé plek om ideeën uit te wisselen, samenwerkingsmogelijkheden te ontdekken en je eigen expertise verder te ontwikkelen.
Het Grote Retailmarketing Congres: alle trends op een rij
de Redactie
Lees meer
Iedereen in het vak kent dat gevoel dat je in een winkel staat en let op prijzen, beschikbaarheid, verpakking en innovatie. Op hoe mensen lopen, waar ze op letten en welke keuzes ze maken. Die gedeelde fascinatie brengen wij samen op dit congres.