In het afgelopen decennium was de voornaamste rol van merken: inspireren. Inspireren voor een leuker, beter, mooier leven, maar ook inspireren om goed te doen en de wereld beter achter te laten. Wat mogen we verwachten van het nieuwe decennium? En wat betekent dit voor de koers van een merk? We kijken terug en vooruit en maken daarmee de sprong naar merkstrategie in tijden van onzekerheid en vermenselijking.
11/06/2020 · Door Alva van Beek
(Miriam Teoh-Wijers SMP) ‘Merken moeten een maatje worden’
Meer gerelateerde artikels
SRM en NIMA nodigen uit voor ‘NIMA B in One Hour’
de Redactie
Lees meer
Op woensdag 17 april van 12.00 tot 13.00 uur kunnen marketingprofessionals, sales executives, ondernemers en iedereen die ‘er weleens over dacht’ inschakelen bij een unieke webinar die je in één uur door de lesstof gaat praten van misschien het meest bekende marketingdiploma van Nederland.
Workshop Online Marketing Dashboard. ‘Je intuïtie kan bedriegen’
Luuk Ros
Lees meer
Ik ga de meeste bekende dashboarding tools laten zien, en wat de voor- en nadelen van deze tools zijn. Daarnaast geef ik inderdaad tips mee waar je op moet letten bij de aanschaf.
SRM en NIMA nodigen uit voor ‘NIMA B in One Hour’
de Redactie
Lees meer
Als je al jaren met het idee rondloopt om een NIMA-opleiding te volgen of juist nét bezig bent om rond te kijken wat je zoal zou kúnnen leren over marketing, dan is wordt dit een heel welbesteed uur.