Interessant paper van McKinsey over de toekomst van B2B Sales. Veel aanknopingspunten voor Marketing om de samenwerking met Sales aan te gaan of te versterken. Voorbeeld: “Today’s buyers are more technically savvy. They’re more digitally savvy. They’re spending more time on their devices. And they want to engage on their time, not your time.”
05/12/2022 · Door De redactie
Must-read voor B2B Marketeers
Meer gerelateerde artikels
Achter de schermen bij Obelink: Van kleine sportwinkel naar kampeergigant
de Redactie
Lees meer
Bezoekers van de NIMA Oost-bijeenkomst krijgen een rondleiding door de Kampeergelukfabriek: het moderne distributiecentrum dat in 2023 werd geopend.
Panamá City heeft een jaloersmakende stad van kennis
Luuk Ros
Lees meer
Bezoekers leren er niet alleen van de aanwezige organisaties, maar nemen ook deel aan workshops, lezingen en tentoonstellingen. Voor professionals en studenten biedt de locatie opleidingsprogramma’s, vaak gericht op innovatie en technologie.
Dit zijn de beste Nederlandse marketingboeken van het moment
de Redactie
Lees meer
Volgens PIM behandelen de genomineerden voor de Marketingliteratuurprijs 2024 essentiële marketingthema’s