Dankzij de laatste ontwikkelingen zijn de mogelijkheden van e-mailmarketing eindeloos. Zo stoppen veel ESP’s (E-mail Service Providers) nieuwe functionaliteiten in hun software, zodat wij e-mailmarketingspecialisten ze weer kunnen toepassen in onze campagnes. Denk aan vergaande personalisatiemogelijkheden, het toestaan van bepaalde scripts en drag-and-drop (campaign) editors. Niet alleen de ESP’s ontwikkelen veel nieuwe functionaliteiten, de mogelijkheden van e-mailclients worden ook steeds uitgebreider. Naast dat er steeds meer kan aan de ene kant, wordt er dus ook steeds meer toegestaan aan de andere kant. Als vakidioot binnen e-mailmarketing wil je dat natuurlijk benutten, zodat je nog meer opvalt in de inbox van de ontvanger. Dit zijn de features die je nu allemaal kunt gebruiken.
09/07/2019
Negen coole features om je e-mail interactiever te maken
Meer gerelateerde artikelen
Afgelopen dinsdag 17 mei is de marketingvakblog Marketingfacts in een geheel nieuw jasje gestoken. De site is vernieuwd en ook de Marketingfacts-nieuwsbrief heeft een nieuw design. NIMA heeft als beroepsvereniging een belang van 50 procent in Marketingfacts, dat twintig jaar geleden is opgericht met hetzelfde doel als NIMA ooit: Professionals in marketing, communicatie en sales …
Jelmer Wit (links op de foto), Client Consultant, en Bart Massa (rechts op de foto), Business Manager, spreken samen namens communicatie- en merkonderzoekbureau Validators tijdens NIMA Marketing Day 2022. Een korte kennismaking. Wat is jullie persoonlijke motivatie om te spreken tijdens NIMA Marketing Day?Massa: ‘Het ontmoeten van klanten en prospects en praten over het vak …
Na twee min of meer gemankeerde edities, als gevolg van de corona-uitbraak gaat het op 16 juni as eindelijk weer gebeuren: Een gewone NIMA Marketing Day rond work life en marketing. Intussen is ruim driekwart van het programma gevuld, zijn de keynotes bekend en stromen de aanmeldingen binnen. Voor NIMA Leden wordt het tijd te …