Dankzij de laatste ontwikkelingen zijn de mogelijkheden van e-mailmarketing eindeloos. Zo stoppen veel ESP’s (E-mail Service Providers) nieuwe functionaliteiten in hun software, zodat wij e-mailmarketingspecialisten ze weer kunnen toepassen in onze campagnes. Denk aan vergaande personalisatiemogelijkheden, het toestaan van bepaalde scripts en drag-and-drop (campaign) editors. Niet alleen de ESP’s ontwikkelen veel nieuwe functionaliteiten, de mogelijkheden van e-mailclients worden ook steeds uitgebreider. Naast dat er steeds meer kan aan de ene kant, wordt er dus ook steeds meer toegestaan aan de andere kant. Als vakidioot binnen e-mailmarketing wil je dat natuurlijk benutten, zodat je nog meer opvalt in de inbox van de ontvanger. Dit zijn de features die je nu allemaal kunt gebruiken.
09/07/2019 · Door Alva van Beek
Negen coole features om je e-mail interactiever te maken
Meer gerelateerde artikels
Dit jaar hebben we de NIMA Marketing Company of the Year Awards geïntroduceerd, met prijzen in de categorieën Small, Medium en Large. Met trots presenteren wij dat Wastecraft de winnaar is geworden in de categorie Small van de NIMA Marketing Company of the Year award 2022. We gingen in gesprek met Sven Noordhoek, mede-eigenaar van …
Maak kennis met Rabobank en het MT van het Chapter Marketing Rabobank is een coöperatieve bank met meer dan 2 miljoen leden. Samen met onze stakeholders zetten we ons al 125 jaar in voor onze inmiddels 8,8 miljoen particuliere- en zakelijke klanten en een toekomstbestendige samenleving. Sinds onze oprichting werken we op dezelfde manier: samen, …
Wil je weten hoe ze dat doen? Ben je zelf aan het denken om een NIMA C opleiding te volgen, maar heb je twijfels hoe je dit moet aanpakken en wat je er allemaal voor moet doen? Laat je dan informeren door kandidaten die je voorgingen. Zij geven een volledig maar authentieke beschrijving over wie …