Dankzij de laatste ontwikkelingen zijn de mogelijkheden van e-mailmarketing eindeloos. Zo stoppen veel ESP’s (E-mail Service Providers) nieuwe functionaliteiten in hun software, zodat wij e-mailmarketingspecialisten ze weer kunnen toepassen in onze campagnes. Denk aan vergaande personalisatiemogelijkheden, het toestaan van bepaalde scripts en drag-and-drop (campaign) editors. Niet alleen de ESP’s ontwikkelen veel nieuwe functionaliteiten, de mogelijkheden van e-mailclients worden ook steeds uitgebreider. Naast dat er steeds meer kan aan de ene kant, wordt er dus ook steeds meer toegestaan aan de andere kant. Als vakidioot binnen e-mailmarketing wil je dat natuurlijk benutten, zodat je nog meer opvalt in de inbox van de ontvanger. Dit zijn de features die je nu allemaal kunt gebruiken.
09/07/2019 · Door Alva van Beek
Negen coole features om je e-mail interactiever te maken
Meer gerelateerde artikels
The brand and the business; Vernieuwende Perspectieven op Marketing (interview)
de Redactie
Lees meer
‘Je merkt dat echte T-Shape-marketeers steeds verder de diepte ingaan met specialismen. Daarmee lopen ze het risico dat ze de rode draad kwijtraken.’
Automotive Retail Marketing: een branche om verliefd op te zijn
de Redactie
Lees meer
Auto’s zijn emotie. Waar het gaat om marketingspecialismen spreken weinig industrieën méér tot de verbeelding dan automotive, tenslotte als branche de leverancier van een product waar ratio en gevoel elkaar flink in gesprek kunnen houden. Lead time is vaak lang, after sales ook en bij het afwegen van aankoopargumenten bepaalt strategische inzet van marketing een …
Boekrecensie Register Marketeers: ‘Hoe makkelijk kun je het maken?’
de Redactie
Lees meer
Over hoe je denkfouten in hedendaagse ontwerpen fileert, obstakels ontdekt en die voor je laat werken.