Experience management (XM) krijgt bij veel organisaties een steeds prominentere plek. Daarmee groeit helaas ook het aantal misverstanden over deze discipline. Steeds meer marketing- en XM-professionals nemen deze misverstanden en verkeerde inzichten van elkaar over. Op het X4-evenement van Qualtrics in Amsterdam ontkrachtte XM-expert Catriona Sheil een aantal van deze mythes. Een overzicht.
10/07/2019 · Door Alva van Beek
Negen hardnekkige misverstanden over experience management
Meer gerelateerde artikels
(NIMA Podcast #2) AI for Marketing – What to do?
de Redactie
Lees meer
In deze podcast spreken we vooral over ‘What to do with AI & Marketing’, of om het wat minder cryptisch te omschrijven: Wát is ons als marketingvak in de afgelopen anderhalf jaar overkomen, waar staan we nú en waar moeten we op letten. Wat zijn de next steps?
NIMA Business for Better: ‘De dood of de gladiolen’
de Redactie
Lees meer
Pieter Zwart van Coolblue in een interview met het Financieele Dagblad: ‘Omzet is niet zaligmakend. Dat is een heel makkelijk stuurbaar getal. Als ik de iPhone morgen iets goedkoper maak, dan ga ik er heel veel van verkopen. Bedrijfsresultaat en klanttevredenheid zijn veel lastiger te sturen’.
RM Next sluit bedrijfsbezoek over retailmedia af met goal Veerman
de Redactie
Lees meer
Is retailmedia een hype of toch the next big thing? Dat bleek een vraag die deze avond boven de markt bleef hangen.