Experience management (XM) krijgt bij veel organisaties een steeds prominentere plek. Daarmee groeit helaas ook het aantal misverstanden over deze discipline. Steeds meer marketing- en XM-professionals nemen deze misverstanden en verkeerde inzichten van elkaar over. Op het X4-evenement van Qualtrics in Amsterdam ontkrachtte XM-expert Catriona Sheil een aantal van deze mythes. Een overzicht.
10/07/2019 · Door Alva van Beek
Negen hardnekkige misverstanden over experience management
Meer gerelateerde artikels
Alle p’s, behalve die van palmolie
de Redactie
Lees meer
Marcel van Wing: ‘Wat we gemeen hebben met Tony’s en de Vegetarische Slager is dat we ons allemaal richten op een onrecht van een grote industrie en daarmee allemaal de lobby van die categorieën tegen ons krijgen’
Ed Stibbe en Marjolijn Meynen spreken voor- en nawoord op retailmarketingcongres
de Redactie
Lees meer
Tijdens het retailmarketing congres presenteren Ed Stibbe en Marjolijn Meynen een gesproken column voorafgaand aan en na afloop van het programma, dat bomvol insights, innovatie en inspiratie zit
AGF Marketing Event gaat Chic (for breakfast)
de Redactie
Lees meer
Een unieke kans om te leren van een expert die weet hoe je een merk naar een hoger niveau tilt. Wat kunnen we daar als AGF-sector van opsteken?