Experience management (XM) krijgt bij veel organisaties een steeds prominentere plek. Daarmee groeit helaas ook het aantal misverstanden over deze discipline. Steeds meer marketing- en XM-professionals nemen deze misverstanden en verkeerde inzichten van elkaar over. Op het X4-evenement van Qualtrics in Amsterdam ontkrachtte XM-expert Catriona Sheil een aantal van deze mythes. Een overzicht.
10/07/2019
Negen hardnekkige misverstanden over experience management
Meer gerelateerde artikelen
Dr. Grace Kite is Founder & Managing Director van Magic Numbers, auteur op marketingweek.com en WARC én openingskeynote van NIMA Marketing Day 2022. Een korte kennismaking. Kite behaalde een doctoraat in de economie, waarna zij haar carrière begon met het analyseren van marketingeffectiviteit. Kite heeft onder meer gewerkt voor Mindshare, Millward Brown, Holmes & Cook, …
Register Marketeer Dorkas Koenen (51) van Rabobank Nederland is gekozen tot CMO of the Year 2022. Hij kreeg de award voor zijn werk waarin hij de Rabobank heeft teruggebracht naar de kern: een coöperatieve bank met zijn wortels in de samenleving. Hij was niet de enige die het nieuws gisteren schaterend heeft vernomen. Het aanstaande …
Martijn Keesmaat is Directeur Marketing, Sales en Innovatie bij Familiedistilleerderij Hooghoudt. Tijdens NIMA Marketing Day 2022 spreekt hij over ‘hoe een fout een meesterzet bleek’. Ter kennismaking reageert hij op een aantal steekwoorden. FEESTJEHet is een feestje om weer écht met vakgenoten te kunnen connecten tijdens NIMA Marketing Day. Om nieuwe mensen te leren kennen, …