Experience management (XM) krijgt bij veel organisaties een steeds prominentere plek. Daarmee groeit helaas ook het aantal misverstanden over deze discipline. Steeds meer marketing- en XM-professionals nemen deze misverstanden en verkeerde inzichten van elkaar over. Op het X4-evenement van Qualtrics in Amsterdam ontkrachtte XM-expert Catriona Sheil een aantal van deze mythes. Een overzicht.
10/07/2019 · Door Alva van Beek
Negen hardnekkige misverstanden over experience management
Meer gerelateerde artikels
Dit jaar hebben we de NIMA Marketing Company of the Year Awards geïntroduceerd, met prijzen in de categorieën Small, Medium en Large. Met trots presenteren wij dat DVJ Insights de winnaar is geworden in de categorie Medium van de NIMA Marketing Company of the Year award 2022. Lucas Hulsebos CEO & eigenaar van DVJ Insights vertelt …
Dit jaar hebben we de NIMA Marketing Company of the Year Awards geïntroduceerd, met prijzen in de categorieën Small, Medium en Large. Met trots presenteren wij dat Wastecraft de winnaar is geworden in de categorie Small van de NIMA Marketing Company of the Year award 2022. We gingen in gesprek met Sven Noordhoek, mede-eigenaar van …
Maak kennis met Rabobank en het MT van het Chapter Marketing Rabobank is een coöperatieve bank met meer dan 2 miljoen leden. Samen met onze stakeholders zetten we ons al 125 jaar in voor onze inmiddels 8,8 miljoen particuliere- en zakelijke klanten en een toekomstbestendige samenleving. Sinds onze oprichting werken we op dezelfde manier: samen, …