13 januari 2024

Nieuwe NIMA community bestuursleden bij, Regio Oost, Regio Zuid en Regio West

De redactie

Bonne Maat en Stefanie Sijtsma treden toe bij Regio Oost. Peter-Jan Melenhorst gaat het Regio West bestuur versterken en Niek Scheppers gaat zich inzetten voor Regio Zuid. Graag stellen we je voor aan Bonne, Stefanie, Peter-Jan en Niek. Zij vertellen alle vier wat de reden is van hun toetreden bij een NIMA community.

Bonne Maat: ‘’Met enthousiasme ben ik toegetreden tot het NIMA Regio Oost-bestuur, omdat ik het NIMA een warm hart toedraag en gepassioneerd ben over het delen van kennis. Mijn ervaring in de Ondernemingsraad bij Sika Nederland heeft me geleerd hoe waardevol het is om in een bestuurlijke omgeving ideeën te ontwikkelen en te sparren. Ik kijk ernaar uit mijn betrokkenheid bij NIMA in te zetten om samen te werken aan inspirerende initiatieven en de marketinggemeenschap te versterken. Met ruime ervaring op het snijvlak van sales en marketing, wil ik bij NIMA Regio Oost bruggen bouwen en synergie bevorderen.’’

Stefanie Sijtsma: ‘’In een steeds veranderende wereld vind ik het mooi om te creëren, te innoveren, te verbinden en zo te werken aan vernieuwing. Aan een merk, aan een team/organisatie, maar ook aan maatschappelijke thema’s. Dat is precies waarom de bestuursfunctie bij NIMA Regio Oost mij aanspreekt. Ik geloof sterk in de kracht van kennisdeling met bedrijven in de regio, waardoor we samen echt vooruitgang boeken. Mijn betrokkenheid bij het bestuur geeft me energie, vergroot mijn commerciële netwerk en houdt mijn marketingkennis up-to-date.’’

Peter-Jan Melenhorst: “Ik word enthousiast om samen te leren, te inspireren en te ontmoeten bij marketingbijeenkomsten. De afgelopen jaren heb ik inspirerende NIMA bijeenkomsten en de NIMA Marketing Day zelf bijgewoond. Toen ik werd gepolst om in het bestuur van NIMA Regio West te stappen was dit voor mij een mooi moment om het enthousiaste regiobestuur te komen versterken. Ik breng ruime leidinggevende marketingervaring bij verschillende bedrijven als Phonehouse, T-Mobile, VELUX, Heras en Tuinvisie en ga mij inzetten om bij nog meer leuke bijeenkomsten collega marketeers te ontmoeten!’’

Niek Scheppers: ‘’Sinds kort ben ik toegetreden tot het bestuur van NIMA Regio Zuid. Dit regionetwerk betekent voor mij de ideale combinatie van goede inhoud, fijne contacten en – hoe kan het ook anders – een gezellige bourgondische sfeer. Een prachtige club waar ik sinds 5 jaar met veel plezier bij aangesloten ben. Als bestuurslid wil ik me graag inzetten voor het behouden én verder versterken van dit mooie netwerk en het marketingvak. Daarnaast zou het mooi zijn om het aantal leden vanuit de regio’s Zeeland en Limburg wat te laten groeien. Hier kunnen we volgens mij nog veel goede marketingprofessionals bereiken, door ons eigen netwerk in te zetten.’’

Wil je meer weten over deelnemen aan een community bestuur van NIMA? Stuur dan een e-mail naar events@nima.nl of bel 020 – 503 93 00. 

Gerelateerde artikelen
02 jun 2025
Basic-Fit: ‘Van merk naar motor: wij zetten miljoenen mensen écht in beweging’
Basic-Fit is genomineerd in de categorie Large, samen met McDonald’s en Praxis. Carlijn Prins, Senior Brand & Communication Specialist, legt uit hoe het merk fitness niet alleen fysiek, maar ook mentaal toegankelijk maakt  en waarom marketing bij Basic-Fit niet ‘de afdeling van de reclames’ is, maar de motor van alles.
Lees meer
29 mei 2025
EasyToys: ‘We maken merk met karakter, zelfs als je nergens mag adverteren’
Op 17 april zijn de negen genomineerde bedrijven bekendgemaakt die in aanmerking komen voor de titel NIMA Marketing Company of the Year 2024. De vakprijzen worden op 12 juni uitgereikt tijdens NIMA Marketing Day in drie categorieën: Small, Medium en Large.    EasyToys is samen met BrandMR en de Consumentenbond genomineerd in de categorie Medium. […]
Lees meer
Complete nieuwsoverzicht