Nieuws over NIMA

‘Nieuws omvat alle informatie van een zeker algemeen belang die tot dusver aan publieke waarneming was onttrokken. Het gaat doorgaans over een recent feit, een actualiteit, waar collectieve belangstelling voor bestaat’, aldus Wikipedia.

Blijf op de hoogte van alles wat er binnen NIMA speelt:

NIMA introduceert titel Senior Digital Professional

18 oktober 2018

Amsterdam, 18 oktober 2018 - Vanaf heden is het voor digitale professionals mogelijk om de titel Senior Digital Professional aan te vragen. NIMA, beroepsvereniging voor... Lees meer

(Verslag Team NIMA) ‘Zo’n Festival of Marketing, moet dat op je bucketlist?’

17 oktober 2018

Met de launch party van Eat Your Greens, een vermakelijk boek van Nederlandse marketeer Wiemer Snijders op donderdagavond, was zo ongeveer álle Nederlandse inbreng op het Britse Festival... Lees meer

(Blogpost Martin de Munnik, Mastercourse Neuromarketing) De impact van muziek

16 oktober 2018

Dat muziek een direct effect heeft op onze gemoedstoestand, is een open deur zo groot als die van het Concertgebouw. Er is al veel gezegd... Lees meer

(Column SDP SMP Pieter Voogt) Ontwikkelen als missie

16 oktober 2018

De missie van PauwR is: ‘Ruimte bieden aan medewerkers om zich te ontwikkelen’. Als zij namelijk doen waar ze goed in zijn en wat ze... Lees meer

(Interview – NIMA Masterclass) ‘Over bureaus, marketeers en het belang van scherpe positionering’

16 oktober 2018

Bert Hagendoorn specialiseerde zich vanuit zijn creatieve achtergrond in 'de positionering van creatieve bedrijven': als marketeer dus van marketingbedrijven. De relatie tussen marketeers, marketingafdelingen en de... Lees meer

(Blogpost) Over personal branding en het geloof in de gunfactor

9 oktober 2018

Ken je dat gevoel dat je net iets heel gaafs hebt meegemaakt en dat je niet kan wachten om het je familie en vrienden te... Lees meer

(Recensie Register Marketeers) The silver ones

9 oktober 2018

Boekrecensie door Eric van Arendonk, Register Marketeer - september 2018 Do’s en don’ts voor 50+ marketing, zo luidt de ondertitel. De 50 plussers vormen een... Lees meer

NIMA Masterclass (interview): Over marketing, bureaus en de vloek van het appartementencomplex

5 oktober 2018

'Creativity is intelligence having fun' is misschien wel de beroemdste uitspraak van Albert Einstein die Einstein nooit heeft gedaan (maar afkomstig van een reclamebureau, BrightHouse). De... Lees meer

NIMA Member met korting naar Marketing & Technology 2018

1 oktober 2018

Op 6 november vindt het Marketing & Technology Event plaats. Centraal staat dit jaar de vraag hoe nieuwe technologie de marketing-ROI kan verhogen. Gerenommeerde MarTech-professionals... Lees meer

(NIMA B2B Marketing) Triple T van B2B: Trust, Transparantie en Technologie

1 oktober 2018

Eén van de slechte ontwikkelingen binnen het marketingvak is de verbastering en daarmee devaluering van het woord marketing. Direct marketing, online marketing, influencermarketing, digital marketing,... Lees meer

Marketingmanagers TMC bijten zich vast in Kunstmatige Intelligentie

28 september 2018

Op de geruchtmakende 'Iens voor werkgevers' Glassdoor werd eerder dit jaar gesteld dat er maar weinig banen zo mooi zijn als die van 'Marketingmanager'. Dat... Lees meer

(Column Martin Huisman) Wannabe-marketeers bluffen zich wel naar binnen

26 september 2018

Wie naar een marketingspecialist zoekt, vraagt zelden om een bewijsbaar kennisniveau. Eén blik door de eerste vacatures die je – bijvoorbeeld – op de Nationale... Lees meer

WordPress Themes
MENU
NIMA
X
X
X