Nieuws over NIMA

‘Nieuws omvat alle informatie van een zeker algemeen belang die tot dusver aan publieke waarneming was onttrokken. Het gaat doorgaans over een recent feit, een actualiteit, waar collectieve belangstelling voor bestaat’, aldus Wikipedia.

Blijf op de hoogte van alles wat er binnen NIMA speelt:

NIMA Marketing Day – Gijs Meijer – Gemeentemuseum Den Haag ‘Alsof je Ronaldo, Messi en Cruijff in één team hebt’

17 april 2019

In aanloop naar Nima Marketing Day editie 2019 op donderdag 20 juni in DeFabrique in Utrecht stellen we een aantal sprekers alvast aan u voor.... Lees meer

(Spreker NIMA Neuromarketing – Wilte Zijlstra) ‘Niet A/B-testen is pas echt onethisch’

12 april 2019

Marketeers krijgen steeds meer hulpmiddelen om hun goederen en diensten aan te bieden. Denk aan gebruik van Big Data en online experimenten, maar ook aan... Lees meer

NIMA Marketing Day – Noor Cloo – Airmiles ‘Wanneer eindigt AI en komt de mens weer in beeld?’

11 april 2019

In aanloop naar NIMA Marketing Day editie 2019 op donderdag 20 juni in DeFabrique in Utrecht stellen we een aantal sprekers alvast aan je voor.... Lees meer

Interview Laurens Hoekstra – VIM Group: ‘Bureautool voor merkenmensen’

11 april 2019

  Weinig marketingverschijnselen zijn zo magisch als ‘Het Merk’; het bindt klanten aan producten die het merk dragen. Gemiddeld vertegenwoordigt het merk maar liefst 18%... Lees meer

(Boekrecensie Register Marketeers) De kracht van organisch leiderschap

10 april 2019

Recensent:       Eric van Arendonk, Register Marketeer Eindelijk eens een managementboek dat ook leuk is om te lezen. Ronald van der Molen heeft een prachtige... Lees meer

(NIMA Impact Marketing Challenge) Het start bij jou: het ontwikkelen van duurzame proposities

8 april 2019

Waarom zou je als bedrijf een duurzame propositie ontwikkelen? Hoe kan je als Young Professional waarde toevoegen aan het bedrijf en de maatschappij? En hoe... Lees meer

NIMA zoekt professionals met uitgesproken mening over online marketing (brainstorm-sessie)

5 april 2019

NIMA is op zoek naar professionals uit de brede marketingpraktijk om hun mening te geven over de vraag over welke vaardigheden online marketeers moeten beschikken... Lees meer

(NIMA Young Profs – Interview) ‘Marketing van Diergaarde Blijdorp komt heel dichtbij’

4 april 2019

Voordat Astrid Kortekaas dagelijks haar eerste slok koffie neemt, heeft ze de giraffengroep al gedag gezegd. Het is slechts één van de positieve bijkomstigheden als... Lees meer

NIMA Marketing Day – Michel Schrama – Mylaps: ‘We hebben eigenlijk drie segmenten: B2B, B2C en B2B4C’

4 april 2019

In aanloop naar NIMA Marketing Day editie 2019 op donderdag 20 juni in DeFabrique in Utrecht stellen we een aantal sprekers alvast aan u voor.... Lees meer

Google’s online Digitale werkplaats nu NIMA gecertificeerd

3 april 2019

Internet kan helpen bij het vergroten van de inzetbaarheid op de arbeidsmarkt en het laten groeien van een bedrijf. Maar om optimaal de kansen van... Lees meer

NIMA Marketing Day – Stefanie Sijtsma – Hartman: ‘Van productgedreven organisatie naar een klantgedreven merkleverancier’

3 april 2019

In aanloop naar NIMA Marketing Day editie 2019 op donderdag 20 juni in DeFabrique in Utrecht stellen we een aantal sprekers alvast aan u voor.... Lees meer

(Verslag NIMA FAM) ‘Sierteelt Marketing Event inspireert, informeert en verbindt sierteeltmarketeers’

2 april 2019

Honderd marketeers, allen actief in de sierteelt, kwamen donderdag 27 maart in Bergschenhoek samen voor het NIMA Sierteelt Marketing Event. Het thema van de tweede... Lees meer

WordPress Themes
MENU
NIMA
X
X
X