Nieuws over NIMA

‘Nieuws omvat alle informatie van een zeker algemeen belang die tot dusver aan publieke waarneming was onttrokken. Het gaat doorgaans over een recent feit, een actualiteit, waar collectieve belangstelling voor bestaat’, aldus Wikipedia.

Blijf op de hoogte van alles wat er binnen NIMA speelt:

(Boekrecensie Register Marketeers) Super Social

1 juli 2019

Recensent:         Jeanine Dijkhuis, Register Marketeer In haar derde boek ‘Super Social’ legt Socialemediapionier en –trainer Elja Daae uit hoe je in deze tijd effect... Lees meer

(Verslag NMD) ‘Nuon wordt Vattenfall: de introductie van een purposegedreven merk’

27 juni 2019

Nuon wordt Vattenfall, zoveel weten we al. Maar hoe doet het bedrijf dat? Hoe omarmt Nuon straks met de nieuwe merknaam de purpose van het moederbedrijf? Guido... Lees meer

Career writing

(Analyse) NMD-bezoek: marketeers willen vooral betere marketeers worden

25 juni 2019

Een onderzoek uitvoeren onder Nederlandse marketeers is zo makkelijk nog niet. Kost geld, tijd, iemand moet het voortouw nemen en de populatie is best lastig... Lees meer

Elke marketing-uiting effectiever, dankzij deze vier vragen

24 juni 2019

Vandaag nog die nieuwe advertentie live, of eerst aan de slag met je marketingstrategie zodat die advertentie dadelijk effectiever is... Wat doe jij? Een dilemma waar... Lees meer

Provocerende Tom Goodwin levert stevige key note NIMA Marketing Day

24 juni 2019

DeFabrique in Utrecht is voor de derde keer het decor voor NIMA Marketing Day. 1700 marketeers en professionals zijn bij elkaar gekomen om te leren,... Lees meer

[column] NIMA Marketing Day: Waar de echte verhalen boeien

24 juni 2019

MarketingTribune’s columnist Marjolein van Ballegooij bezoekt NIMA Marketing Day voor de eerste keer: ‘Ik kan altijd genieten van iemand die goed presenteert; iemand die een... Lees meer

(Verslag NMD 2019) Dit zijn de learnings van Catawiki na een mindere periode

24 juni 2019

Hoe gaat het nu eigenlijk met Catawiki? Hoe is het met het online veilinghuis uit Assen dat in 2011 de markt betrad, booming werd in... Lees meer

(Verslag NMD 2019) ‘Iamtoro: met boxershorts mannen inspireren’

24 juni 2019

Een merk bouwen in de categorie mannenondergoed. Niet zomaar boxershorts verkopen, maar de dragers zelfvertrouwen geven en inspiratie bieden. Dat is wat Marc van Eck... Lees meer

Boekrecensie Registermarketeers: ‘Digital Marketing Pinball’

17 juni 2019

  Recensent:         Jeanine Dijkhuis, Register Marketeer In Digital Marketing Pinball verklaart auteur Daniël Markus de groeisuccessen van winnende e-commercebedrijven aan de hand van 5... Lees meer

Aftellen naar de NIMA Marketing Day – vijf praktische tips voor bezoekers

17 juni 2019

Jazeker, we tellen af naar donderdag 20 juni waarop de derde NIMA Marketing Day zal plaatsvinden. Een goede voorbereiding is het halve werk. Voor iedereen... Lees meer

Onderzoek: NMD19-bezoeker heeft grootse opleidingsplannen

14 juni 2019

Digitale marketing voert de ranglijst aan van terreinen waarop bezoekers van de NIMA Marketing Dag zich het liefst willen ontwikkelen. Gevraagd naar het vakgebied bínnen... Lees meer

Aegon wint NIMA Impact Marketing Challenge met ‘Aanloophypotheek’

13 juni 2019

Het idee om teams van jonge marketeers aan de slag te zetten met de vaak wat ongrijpbare goede voornemens van grote ondernemingen, leverde een verrassend... Lees meer

WordPress Themes
MENU
NIMA
X
X
X