Nieuws over NIMA

‘Nieuws omvat alle informatie van een zeker algemeen belang die tot dusver aan publieke waarneming was onttrokken. Het gaat doorgaans over een recent feit, een actualiteit, waar collectieve belangstelling voor bestaat’, aldus Wikipedia.

Blijf op de hoogte van alles wat er binnen NIMA speelt:

NIMA Marketing Day 2019: De Prequel-film en nieuwe namen

6 mei 2019

Over minder dan vijftig dagen vindt de derde NIMA Marketing Day plaats in DeFabrique in Utrecht. Inmiddels begin het programma vaste vorm te krijgen en... Lees meer

NIMA Marketing Day – Marc van Eck- IAMTORO: ‘Alleen de combinatie van topstrategie en topcreativiteit kan het nog winnen van geld’

2 mei 2019

In aanloop naar de NIMA Marketing Day editie 2019 op donderdag 20 juni in DeFabrique in Utrecht stellen we een aantal sprekers alvast aan je... Lees meer

(Column Michiel Breeschoten SMP) De advertentie kan in milliseconden worden aangepast

1 mei 2019

In 2017 schreef ik in MarketingTribune over leren in de marketingpraktijk. Dit keer deel ik graag een digital leervoorbeeld uit die praktijk. Nadat Fundamental Media... Lees meer

De ultieme stok achter de deur: NIMA B in 1 Day

30 april 2019

Oh jazeker: Er bestaat zoiets als een free lunch. Die krijg je op 17 mei aanstaande. Voor een ieder die twijfelt tussen – wél een... Lees meer

‘Purpose heeft wel degelijk positief effect op merken’

29 april 2019

Het woord ‘purpose’ lijkt geleidelijk aan glans te verliezen. Onterecht, vindt Register Markteer Pieter Jan Doets. In de publicitaire wandelgangen proef ik de laatste tijd... Lees meer

(Interview NIMA Young Profs) Robert Jan van Vugt – YES!Delft – ‘Engineers zien het marketingvak nog als zwarte magie’

25 april 2019

"Het leuke aan mijn rol bij YES!Delft is het vormgeven van start-uptalent, maar ik wil er wel meteen bij zeggen dat dit ook broodnodig is... Lees meer

NIMA Marketing Day – Patricia Slootjes – Miele: ‘In nieuwe campagne staat niet toerental centraal, maar wasbehoefte consument’

25 april 2019

In aanloop naar de NIMA Marketing Day op donderdag 20 juni in DeFabrique in Utrecht stellen we een aantal sprekers alvast aan je voor. Vandaag... Lees meer

(Boekrecensie NIMA Register Marketeers): De werkwijze van de wolf

23 april 2019

Recensent:       Eric van Arendonk, Register Marketeer Wordt een expert in overtuigen en verkopen; zo luidt de ondertitel. Enigszins aanmatigend moet ik zeggen. Zou dat... Lees meer

Wie zijn NIMA? ‘Wij zijn NIMA!’

23 april 2019

Het is een soort printversie van de NIMA-site, maar het gaat nog opvallend vaak mee in tasjes, mapjes, in goody bags en ligt op talloze... Lees meer

(Blogpost Ronald Pont – NIMA FS) Is de reputatie van financials nog te redden?

23 april 2019

Verliezers en ouderen voelden zich miskend en projecteren negatieve sentimenten op de financiële sector, omdat pers en politiek dat ook doen. Met de Update Vertrouwen Financiële... Lees meer

NIMA Marketing Day – Gijs Meijer – Gemeentemuseum Den Haag ‘Alsof je Ronaldo, Messi en Cruijff in één team hebt’

17 april 2019

In aanloop naar NIMA Marketing Day editie 2019 op donderdag 20 juni in DeFabrique in Utrecht stellen we een aantal sprekers alvast aan je voor.... Lees meer

(Spreker NIMA Neuromarketing – Wilte Zijlstra) ‘Niet A/B-testen is pas echt onethisch’

12 april 2019

Marketeers krijgen steeds meer hulpmiddelen om hun goederen en diensten aan te bieden. Denk aan gebruik van Big Data en online experimenten, maar ook aan... Lees meer

WordPress Themes
MENU
NIMA
X
X
X