13 januari 2024

Nieuws van onze Register Marketeers

De redactie

Wilco Verdoold: ‘De marketeer van de toekomst is een professional in meervoudige waarde creatie’. Volgens Verdoold is de marketeer iemand die verantwoordelijkheid neemt voor zowel aandeelhouder als mens en maatschappij. Voor mij is de marketeer van de toekomst een marketeer die verantwoordelijkheid neemt voor diezelfde toekomst. Verantwoordelijk voor een duurzame economie, door waarde te creëren voor de aandeelhouder, maar ook voor de aarde, de mens en de maatschappij. Oftewel de marketeer van de toekomst is – of mag ik al zeggen, blijft – een professional in meervoudige waarde creatie.
Lees hier het hele artikel van Wilco in Adformatie; een samenwerking met NIMA!
‘Wilco Verdoold behoort tot de NIMA Community van Register Marketeers. De titel Register Marketeer is een Europees kwaliteitskeurmerk voor topmarketeers en is in 1992 in het leven geroepen op initiatief van een aantal topmarketeers en NIMA. Deze column is eerder gepubliceerd in/op Adformatie, vakmedium over marketing, media, communicatie en creatie.’

Klik hier: Wilco Verdoold: ‘De marketeer van de toekomst is een professional in meervoudige waardecreatie’ (adformatie.nl)

Gerelateerde artikelen
14 nov 2025
“Eerst prikkelen, dan praten” Twan Vrijsen treedt toe tot bestuur NIMA Regio Zuid
Nieuw bestuurslid NIMA Regio Zuid: Twan Vrijsen (Barli) Twan Vrijsen, hoofd marketing en communicatie bij Barli – de woningfabriek van Nederland, versterkt het bestuur van NIMA Regio Zuid. Met ervaring aan zowel bureau- als klantzijde bouwt hij aan sterke merken en duurzame groei. Binnen Barli zet hij marketing in als motor voor innovatie in de woningbouw, en binnen NIMA wil hij bijdragen aan meer betrokkenheid en inspiratie onder Zuid-Nederlandse marketeers.
Lees meer
11 nov 2025
Strategische scherpte: waarom we vaak optimaliseren op het verkeerde niveau
Veel marketingteams focussen op kanalen en campagnes, maar groei begint bij strategische keuzes. Marion Panhuijzen (SpotOpp, NIMA Regio West) laat zien hoe je richting brengt met scherpe segmentatie, duidelijke koopmotieven en gerichte proposities. Haar kernboodschap: strategie is kiezen — minder ruis, meer focus en versnelde groei.
Lees meer
Complete nieuwsoverzicht
Gerelateerde events
28 november
AI in Marketing: Bouw je eigen kloon
Ontdek hoe je een AI-influencer creëert, jezelf kloont en je digitale alter ego laat publiceren
Lees meer
5 februari
AI in Marketing: Marketing met intelligentie
Slimmer, sneller en strategischer
Lees meer
Complete eventoverzicht