NIMA Marketing Day – Inschrijvingen gaan hard, programma bijna gevuld

    Sinds het voor NIMA Members (vanaf Gold en Business Members) mogelijk is om zich te registreren als deelnemer aan de NIMA Marketing Day hebben zich al bijna 600 members aangemeld. Intussen staat ongeveer driekwart van het programma vast. Marketeers die hun verhaal komen doen, zijn afkomstig uit zowel (hele) grote marketingorganisaties als kleinere ‘smart marketeers’.

    Omdat de editie van 2017 door 1350 marketeers is bezocht en er dit jaar maximaal 1600 personen op de locatie kunnen worden ontvangen is het van belang op tijd in te schrijven. Op de aanmeldinstructie die alle members hebben ontvangen, staat welke stappen moeten worden doorlopen voor kosteloze registratie.

    Het uitnodigen van sprekers vond plaats na overleg met de NMD Adviesraad voor de ultieme NMD-verlanglijst. In de dertien tracks worden door NIMA steeds vier marketeers gevraagd hun verhaal te doen en ‘ijzeren uitgangspunt’ blijft – evenals in 2017 – dat we uitsluitend marketeers uitnodigen die zelf de verantwoordelijkheid dragen voor hun marketinginspanningen en kunnen toelichten hoe hun marketingcase past in de ondernemingsdoelstellingen en marketingdoelstellingen. De vijfde presentatie per track wordt aangeboden door één van de NMD-partners.

    Alleen de track ‘The Academy’ wijkt af van en presenteert vier opmerkelijke marketingauteurs die in het afgelopen jaar een bijzonder boek hebben uitgegeven. De bevestigingen (volg voor aanvullingen nimamarketingday.nl):

    Rabobank – Dorkas Koenen
    Grant Thornton – Lotte Enting
    Fair Trade Original – Felice Uiterwijk
    Ekomenu – Jack Stroeken
    Heineken – Mark van Iterson
    Mosa – Dirk van Lier
    DHL – Tom Janssen
    Grendel Games – Tim Laning
    Actify (Achmea) – Bram van Asseldonk
    SNS Bank – Jolien Neleman, Tamara Mom
    Oogziekenhuis Rotterdam – Robert Spiering
    Rituals – Micha Medendorp
    Hallmark – Jan Willem Koch
    Leger des Heils – Cornel Vader
    CM.com – Marieke Saan
    Auping – Ine Stultjens
    Bol.com – Justin Sandee
    Binck Bank – Bas Brinkman
    Forbo – Willem Burmanje
    Telfort – Esther Beltman
    Unilever – Willeke Brokking
    De Bijenkorf – Sandy Zwanepol
    Koeckebackers – Joep Langen
    KPN – Tim Langen
    Peijnenburg – Pleuni van Kessel
    Edding – Vincent Boone
    Karwei – Machiel van der Sluis
    Defensie – Paul Klaessen
    Mauritshuis – Koen Brakenhoff
    Sanquin – Daphne Laeijendecker en Ewald Lausberg
    Dorito’s – Daan de Waal
    Duracell – Jorgo Lialiangas
    VGZ – Art Beuting
    Libelle – Carola Maassen van den Brink
    Univé – Pieter Borsboom
    Peaks – Sijbrand Tieleman
    Philips – Didier Zegers
    Aegon – Theo van Uffelen
    The Avocado Show – Ron Simpson
    Philip Morris – Floor Veegens
    Kipster – Olivier Wegloop
    Hoogheemraadschap Hollands Noorderkwartier – Martin Brabander en Lisa Beerepoot

     

    Guy van Liemt & Gert Koot (Erasmus Universiteit/Branded Entertainment – schrijvers van Marketingcommunicatie in 14 stappen)
    Peter De Prins (Vlerick Business School – schrijver van The six batteries of Change)
    Ronald Voorn (Hogeschool Utrecht – Co-auteur van Inhaken met Sociale Media in 60 minuten)
    Mabel Nummerdor (Spark Avenue – schrijver van Holy Fuck!)