6 juni 2023

NIMA Marketingprijzen 2022: Wastecraft is NIMA Marketing Company of the Year in de categorie Small 

De redactie

Dit jaar hebben we de NIMA Marketing Company of the Year Awards geïntroduceerd, met prijzen in de categorieën Small, Medium en Large. Met trots presenteren wij dat Wastecraft de winnaar is geworden in de categorie Small van de NIMA Marketing Company of the Year award 2022.  

We gingen in gesprek met Sven Noordhoek, mede-eigenaar van Wastecraft:  

Wat maakt jullie marketingaanpak onderscheidend? 

“Design” laat je niet onverschillig. Of je vindt het geweldig of verschrikkelijk. Met design raak je altijd het hart van mensen. En via het hart kom je bij de oren. Je hebt de aandacht van de doelgroep om jouw verhaal te vertellen. Door van het afval van bedrijven design te maken, creëer je aandacht voor de duurzaamheidsverhalen van bedrijven. Dit draagt niet alleen bij aan de reputatie van bedrijven, maar leidt ook tot verandering en zelfs sales. 

Op 15 juni a.s. tijdens de NIMA Marketing Day komt Wastecraft hun verhaal vertellen. Wij vroegen Sven waarom bezoekers van de NIMA Marketing Day de sessie van Wastecraft moeten bezoeken? 

Tijdens deze sessie laten wij een aantal cases zien van bedrijven waarvoor wij hebben gewerkt en we vertellen wat hiervan de impact is geweest. We kijken echter ook vooruit! Want wat wij voor deze bedrijven hebben gedaan, kan ook voor de marketeers in de zaal. We hebben een plannetje. Onder ons motto van “Let your Waste tell your Story” gaan we samen impact maken! 

Wil jij de presentatie van Wastecraft zien? Kom dan 15 juni 2023 naar de NIMA Marketing Day in DeFabrique in Maarssen. Meld je hier aan.

Gerelateerde artikelen
02 jun 2025
Basic-Fit: ‘Van merk naar motor: wij zetten miljoenen mensen écht in beweging’
Basic-Fit is genomineerd in de categorie Large, samen met McDonald’s en Praxis. Carlijn Prins, Senior Brand & Communication Specialist, legt uit hoe het merk fitness niet alleen fysiek, maar ook mentaal toegankelijk maakt  en waarom marketing bij Basic-Fit niet ‘de afdeling van de reclames’ is, maar de motor van alles.
Lees meer
29 mei 2025
EasyToys: ‘We maken merk met karakter, zelfs als je nergens mag adverteren’
Op 17 april zijn de negen genomineerde bedrijven bekendgemaakt die in aanmerking komen voor de titel NIMA Marketing Company of the Year 2024. De vakprijzen worden op 12 juni uitgereikt tijdens NIMA Marketing Day in drie categorieën: Small, Medium en Large.    EasyToys is samen met BrandMR en de Consumentenbond genomineerd in de categorie Medium. […]
Lees meer
Complete nieuwsoverzicht