6 juni 2023

NIMA Marketingprijzen 2022: Wastecraft is NIMA Marketing Company of the Year in de categorie Small 

De redactie

Dit jaar hebben we de NIMA Marketing Company of the Year Awards geïntroduceerd, met prijzen in de categorieën Small, Medium en Large. Met trots presenteren wij dat Wastecraft de winnaar is geworden in de categorie Small van de NIMA Marketing Company of the Year award 2022.  

We gingen in gesprek met Sven Noordhoek, mede-eigenaar van Wastecraft:  

Wat maakt jullie marketingaanpak onderscheidend? 

“Design” laat je niet onverschillig. Of je vindt het geweldig of verschrikkelijk. Met design raak je altijd het hart van mensen. En via het hart kom je bij de oren. Je hebt de aandacht van de doelgroep om jouw verhaal te vertellen. Door van het afval van bedrijven design te maken, creëer je aandacht voor de duurzaamheidsverhalen van bedrijven. Dit draagt niet alleen bij aan de reputatie van bedrijven, maar leidt ook tot verandering en zelfs sales. 

Op 15 juni a.s. tijdens de NIMA Marketing Day komt Wastecraft hun verhaal vertellen. Wij vroegen Sven waarom bezoekers van de NIMA Marketing Day de sessie van Wastecraft moeten bezoeken? 

Tijdens deze sessie laten wij een aantal cases zien van bedrijven waarvoor wij hebben gewerkt en we vertellen wat hiervan de impact is geweest. We kijken echter ook vooruit! Want wat wij voor deze bedrijven hebben gedaan, kan ook voor de marketeers in de zaal. We hebben een plannetje. Onder ons motto van “Let your Waste tell your Story” gaan we samen impact maken! 

Wil jij de presentatie van Wastecraft zien? Kom dan 15 juni 2023 naar de NIMA Marketing Day in DeFabrique in Maarssen. Meld je hier aan.

Gerelateerde artikelen
14 nov 2025
“Eerst prikkelen, dan praten” Twan Vrijsen treedt toe tot bestuur NIMA Regio Zuid
Nieuw bestuurslid NIMA Regio Zuid: Twan Vrijsen (Barli) Twan Vrijsen, hoofd marketing en communicatie bij Barli – de woningfabriek van Nederland, versterkt het bestuur van NIMA Regio Zuid. Met ervaring aan zowel bureau- als klantzijde bouwt hij aan sterke merken en duurzame groei. Binnen Barli zet hij marketing in als motor voor innovatie in de woningbouw, en binnen NIMA wil hij bijdragen aan meer betrokkenheid en inspiratie onder Zuid-Nederlandse marketeers.
Lees meer
11 nov 2025
Strategische scherpte: waarom we vaak optimaliseren op het verkeerde niveau
Veel marketingteams focussen op kanalen en campagnes, maar groei begint bij strategische keuzes. Marion Panhuijzen (SpotOpp, NIMA Regio West) laat zien hoe je richting brengt met scherpe segmentatie, duidelijke koopmotieven en gerichte proposities. Haar kernboodschap: strategie is kiezen — minder ruis, meer focus en versnelde groei.
Lees meer
Complete nieuwsoverzicht