NIMA Marketingprijzen 2022: DVJ Insight is NIMA Marketing Company of the Year in de categorie Medium 

    Dit jaar hebben we de NIMA Marketing Company of the Year Awards geïntroduceerd, met prijzen in de categorieën Small, Medium en Large. Met trots presenteren wij dat DVJ Insights de winnaar is geworden in de categorie Medium van de NIMA Marketing Company of the Year award 2022. 

    Lucas Hulsebos CEO & eigenaar van DVJ Insights vertelt over de strategie van DVJ Insights: “Onze strategie is gebaseerd op twee belangrijke uitgangspunten. We willen graag het beste onderzoeksbureau zijn en de beste plek voor mensen om te werken. Dat betekent een volledige geïntegreerde marketingorganisatie waarin iedereen bijdraagt aan het vergaren van kennis en het delen hiervan, we allemaal direct werken voor klanten, en we samen continu innoveren en optimaliseren. Door deze unieke manier van werken binnen DVJ zijn álle 90 medewerkers ware ambassadeurs van het DVJ Insights merk”.

    Binnen DVJ is gewerkt aan een opbouw van de organisatie en een cultuur waarbij iedereen verantwoordelijk is voor marketing, communicatie, innovatie en ook klantbenadering. De contentstrategie is gebaseerd op kennis delen en de passie voor kennis. Alle ruim 90 medewerkers van DVJ Insights dragen bij aan content ontwikkeling – veelvuldig in nauwe samenwerking met universiteiten en de wetenschap – en delen voortdurend deze content, kennis, inzichten en innovaties met hun persoonlijke contacten. 

    Op 15 juni a.s. tijdens de NIMA Marketing Day komt DVJ Insights hun verhaal vertellen. Waarom moeten bezoekers van de NIMA Marketing Day jullie sessie bezoeken? 

    Veel bedrijven willen graag groeien en zowel in de praktijk als in de wetenschap wordt er veel aandacht besteed aan hoe je dit op de juiste manier doet. De afgelopen 7 jaar heeft DVJ Insights structureel onderzoek gedaan naar succesvolle marketingbedrijven en wat ze doen om deze groei te realiseren. Op basis van de karakteristieken van succesvolle bedrijven zien we een aantal belangrijke gemeenschappelijke kenmerken die verwerkt zijn in de strategie. Marketing is van iedereen en is vertegenwoordigd in alle lagen van een organisatie. Trots is van iedereen en betrekt ook iedereen bij de marketing van een bedrijf. Tijdens deze presentatie laten we zien hoe “Hala Madrid” de basis vormt voor deze strategie. 

    Wil jij de presentatie van DVJ Insights zien? Kom dan 15 juni 2023 naar de NIMA Marketing Day in DeFabrique in Maarssen. Meld je hier aan.