15 mei 2024

NIMA Oost bezoekt ‘Your Digital Brain’

De redactie

De marketeers in het oosten van het land mogen zich opmaken voor een ronduit spectaculair bedrijfsbezoek want NIMA Oost brengt op woensdagmorgen 19 juni een bezoek aan Adwise in Almelo. De site visit is exclusief toegankelijk voor NIMA-members, maar wie graag eens als introducee aansluit bij een activiteit van de NIMA Regiocommunity Oost, is natuurlijk van harte welkom.

Het bureau in de regio met expertise in B2B Marketing, Digital Commerce, en Recruitment Marketing & Employer Branding mag met enig gevoel voor understatement een pareltje worden genoemd en niet alleen voor Oost-Nederland, zeker sinds het eerder dit jaar door vaktitel Emerce werd aangewezen als beste digital agency in de Emerce100. In de categorie ‘full service agency large’ beoordeelden beslissers uit de online en marketingindustrie het bureau met de hoogste score. De Adwise Academy werd daarbij opnieuw beoordeeld als beste opleider in digital marketing & communicatie. Het bureau voert ‘Your Digital Brain’ niet voor niets als adagium.

Klik hier om je op te geven voor de NIMA Oost site visit op 19 juni

Neem even contact op met Team NIMA als je graag aansluit als introducee

De ochtend is opgedeeld in twee parallelrondes. ‘We zijn ervan overtuigd dat we bedrijven kunnen helpen versnellen door slimme verbindingen te leggen tussen mensen, technologie en processen. Digitale integratie moet zowel in het hoofd als in het hart van een organisatie verankerd zijn om de toekomst vorm te geven,” zo legt Adwise uit over zijn bijzondere aanpak en werkwijze. Daan Loohuis, Marketing Strateeg bij Adwise, zal toelichten en uitleggen dat succesvolle transformatie niet alleen technologie vereist, maar vooral ook een duidelijke focus op organisatiedoelen, optimalisatie van bedrijfsprocessen, dataveiligheid en verantwoordelijk gebruik van technologie en AI.

Gerelateerde artikelen
18 mrt 2025
NIMA Young Professionals organiseert impactvol event bij KPN
NIMA Young Professionals organiseerde een inspirerende masterclass bij KPN, waar jonge marketingprofessionals de kans kregen om te leren van een van de meest impactvolle campagnes van het jaar: ‘Stukje Van Mij’.
Lees meer
14 feb 2025
Peggy Kaal (SNS) over hoe de NIMA Marketingprijs haar team en merk liet groeien
Meedoen aan een marketingprijs is leuk, maar wat levert winnen nu concreet op? Vorig jaar won SNS in de categorie ‘Large’ bij de NIMA Marketingprijzen. Juryvoorzitter Jan Willem Koch RM vertelde eerder al wat een case een winnaar maakt. Maar wat gebeurt er ná het winnen? Peggy Kaal, Manager Merk & Communicatie bij SNS, deelt […]
Lees meer
Complete nieuwsoverzicht