NIMA Senior Marketing Professionals krijgen exclusieve mini-NMD op NMD24

De redactie

De circa 300 SMP’s die bij NIMA staan geregistreerd krijgen de mogelijkheid om een exclusief break out-programma te volgen tijdens de aanstaande NIMA Marketing Day op 13 juni. Als Senior Marketing Professionals onder elkaar zíen de aangesloten SMP’s elkaar niet zo vaak, maar vormen wel een waardevol en bijzonder netwerk. Om die reden zoeken ze elkaar op tijdens NIMA Marketing Day ’24 met een exclusieve break out-sessie die bezocht kan worden door SMP’s. Uiteraard zónder dat dat ten koste gaat van de overige NMD-experience.

Rond de lunch hebben de seniors een soort ‘SMP mini NMD’, met een bijzondere ‘senior gast’, een lunchmoment en een spraakmakend – licht hilarisch – programmaonderdeel, waarin de aanwezigen  gaan afrekenen met ‘de eeuwige irritaties in het marketingvak’. Senior Marketeers die willen aansluiten bij de break out doen er vooral goed aan ervoor te zorgen dat ze de NMD 24 niet missen. NIMA Senior Marketing Professionals-bestuurder Arjan Rattink: ‘Registreer dus snel als je dat nog niet hebt gedaan. We beloven je een relaxte setting, uitstekende catering, maar ook marketingspektakel.’

Let op: De bijeenkomst vindt plaats op het terrein van DeFabrique, je mist geen reguliere onderdelen van het programma. Opgeven voor deze exclusieve SMP-bijeenkomst kan hier.

Meer over de persoonsgebonden titel Senior Marketing Professional (SMP) lees je hier

Gerelateerde artikelen
13 mei 2025
Yacintha van der Zee versterkt het bestuur van NIMA Young Professionals: “Marketing is niet alleen creatief, het is ook keihard meebewegen”
De NIMA Young Professionals Community heeft er opnieuw een enthousiast bestuurslid bij. Yacintha van der Zee, Campaign Manager bij New York Pizza, brengt een flinke dosis energie én praktijkervaring mee uit de wereld van snelle campagnes en scherpe positionering. Ze is dagelijks bezig met het bedenken en uitvoeren van acties die jongeren aanspreken, maar wil […]
Lees meer
12 mei 2025
B2B breidt uit op NIMA Marketing Day een groter podium, nog meer impact!
B2B breidt uit op NIMA Marketing Day – groter podium, nog meer impact B2B-marketing is hot, en dat hebben we vorig jaar gemerkt aan de overvolle zalen! Dit jaar pakt de NIMA B2B-community het groter aan, met een eigen, ruimere zaal op NIMA Marketing Day. Want B2B-marketing is vakgebied in transitie. Van geopolitieke ontwikkelingen tot […]
Lees meer
Complete nieuwsoverzicht