In de tweede editie van de NIMA update krant onder meer aandacht voor:
- The Next Fifty,
- digitalisering examens,
- introductie NIMA Communicatie platform en
- het NIMA passe partout.
13/04/2016 · Door Alva van Beek
In de tweede editie van de NIMA update krant onder meer aandacht voor:
een data driven – of datagedreven–organisatie ontstaat niet wanneer je zoveel mogelijk data binnenhaalt, maar wanneer de transformatie naar een succesvolle datagedreven marketingorganisatie gestalte krijgt. Wat heb je nodig?
De vooruitgang op het gebied van AI en GPT-technologieën opent immers nieuwe deuren voor marketeers en bieden geheel nieuwe mogelijkheden voor klantinteractie en veranderen de manier waarop marketing en communicatie worden uitgevoerd.
Jolien Koelewijn is Marketing Manager Chocomel Europe. In haar sessie op Nima Marketing Day 2024 op 13 juni bespreekt zij de uitdagingen en successen van het introduceren van een geliefd Nederlands merk op nieuwe Europese markten.
Blijf op de hoogte van het laatste nieuws met de NIMA Nieuwsbrief. Een keer per week krijg je van ons een complete update van wat er speelt in het marketingvak en bij NIMA zelf.