[NMD22] Martin Huisman van Johnson Factory deelt zijn kijk op automotive tijdens NIMA Marketing Day 2022

Op de foto rechts oud-voorzitter Nima Martin Huisman en links de huidige voorzitter Kirsten Andres.

Martin Huisman RM is Managing Director van Johnson Factory, gespecialiseerd in het organiseren en verbeteren van verenigingen en stichtingen. Tevens is hij oud-voorzitter van NIMA en werkt hij al zijn hele leven in de automotive. Over dat laatste gaat dan ook zijn presentatie tijdens NIMA Marketing Day 2022. Een tipje van de sluier…

Als Register Marketeer kent Huisman de automotive markt door en door en heeft hij zijn eigen kijk op alle ontwikkelingen in deze branche. Huisman: ‘De automotive sector is volop in beweging. Door de overgang naar elektrisch, grondstoffentekorten en een tendens van bezit naar gebruik staan pricing en distributiemodel op zijn kop.’

Wat is jouw persoonlijke motivatie om te spreken tijdens NIMA Marketing Day?
Dit is het mooiste event van het jaar op marketinggebied. Natuurlijk wil je daar een actieve bijdrage aan leveren.

Wat hoop je dat bezoekers van jouw sessie meenemen naar huis?
Ik hoop dat zij minstens één learning kunnen vertalen naar het eigen werkgebied.

Is er nog marketing buiten het internet?
Internet is een middel en een belangrijk middel. Marketing is een competentie. En de vraag is niet of je het doet, maar hoe goed je er in bent.

Hét marketingfestival voor en door marketeers
Op donderdag 16 juni 2022 staan marketeers in de hoofdrol. Topsprekers delen hun eigen verhalen over marketinguitdagingen, die soms geweldig uitpakten en soms wat minder, maar waar je altijd iets van opsteekt. DeFabrique in Utrecht fungeert wederom als ‘festivalterrein’ voor NIMA Marketing Day. Koop nu je kaartje!

Dit artikel is geschreven door Nanny Kuilboer en verscheen eerder op