Dorkas Koenen, chief marketing officer van Rabobank, deelt tijdens Nima Marketing Week zijn visie op hoe marketing gepositioneerd kan worden als integrale bedrijfsfunctie. Ook kijkt hij uit naar de talk van Caroline van Turennout. ‘Knap hoe zij van Zeeman een opvallend retail-merk heeft gemaakt.’
Nima Marketing Week vindt plaats van 1 t/m 3 september in DeFabrique te Utrecht. Ga hier naartoe voor meer informatie en tickets. Dorkas Koenen spreekt op dinsdag 1 september om 13:30 uur in de Copraloods.
Wat is het laatste nieuws bij Rabobank?
Voor welke marketinguitdaging staat Rabobank op dit moment?
Ons karakter als coöperatieve bank de komende jaren een prominentere rol laten spelen in de marketingactiviteiten.
Nima Marketing Week vindt dit jaar zowel live als online plaats. Wat vind je van deze opzet?
Ik geloof in de waarde van face to face bij dit soort bijeenkomsten, zeker in een tijd waarin alles snel digitaliseert. Gegeven de omstandigheden is deze opzet voor Nima Marketing Week natuurlijk prima.
Waarom doen bezoekers er verstandig aan naar jouw talk te komen?
Als ze een visie willen horen op hoe marketing gepositioneerd kan worden als integrale bedrijfsfunctie, met impact op alle aspecten van het commerciële portfolio van een organisatie als de Rabobank.
Welke andere talk zou je willen aanbevelen en waarom?
Van Caroline van Turennout. Bijzonder knap hoe zij van Zeeman echt een opvallend retail-merk heeft gemaakt met relatief weinig middelen. Dat laatste maakt het bijzonder.
Hoelang blijf je op de borrel na afloop hangen?
Dat ligt aan het gezelschap…