Papers

NIMA biedt zijn leden de mogelijkheid om de meest uiteenlopende papers te downloaden, maar leden worden ook van harte uitgenodigd zelf een paper aan te leveren voor publicatie op de NIMA site. Van Neuromarketing tot Online Marketing en van business model innovatie tot purposeful positioning.

Wil je een verslag aanleveren van een NIMA Event of andere belangwekkende bijeenkomst met waarde voor het vak en de functie?In de Briefing Paper lees je aan welke voorwaarden een paper voldoet en hoe je deze het best kunt structureren om met je publicatie een zo breed mogelijk publiek aan te spreken.

EMC-rapport: ‘Can rewarded engagement lead to more loyalty?’

4 april 2018

Professor Yolanda Jordaan Head of Department of Marketing Management at University of Pretoria deed onderzoek naar de inzet en het gebruik van social media om... Lees meer

EMC-publicatie Gerrit van Bruggen – The Connected Consumer

6 februari 2018

The European Marketing Confederation - waar NIMA deel van uitmaakt - publiceert regelmatig papers van vooraanstaande marketingwetenschappers die met steun van het EMC onderzoek verrichten... Lees meer

Whitepaper Content Marketing: welke keuzes maak je voor de start?

6 november 2017

Deze whitepaper helpt je met het maken van belangrijke keuzes voordat je start met jouw contentmarketingproject. Welke doelen wil je realiseren? Hoe maak je die... Lees meer

Handboek Leadgeneratie: Leer stap voor stap hoe je succesvol leads werft

6 november 2017

Steeds vaker verschuift het vinden van potentiële klanten naar het takenpakket van de marketeer. Wat komt er allemaal kijken bij succesvolle leadgeneratie? Welke keuzes heb... Lees meer

Mature marketing volgens de grey ocean strategy

19 april 2017

Een enorme en kapitaalkrachtige doelgroep biedt omvangrijke kansen. De nu nog populaire doelgroep 'boodschappers met kinderen' behoort straks tot de minderheid.... Lees meer

NIMA e-book Community B2B Marketing Thema’s 2017

23 maart 2017

Welkom bij NIMA Community B2B Community B2B is een relatief nieuw vakgebied waarin mens en merk zich sterken aan een inspirerend merkkompas. Welkom bij NIMA... Lees meer

e-book b2b

NIMA e-book B2B Marketing

12 september 2016

Wil jij ook op de hoogte zijn van de laatste succesvolle B2B marketing cases? Download dan via onderstaand formulier het eBook van de NIMA B2B... Lees meer

Paper Masterclass: Enthousiasme

20 juli 2016

Vanaf de voorste rij kijk ik achterom en aanschouw wat de zichtbaar opgetogen Paskal Jakobsen, zanger van Bløf op dat moment ook ziet, 40.000 enthousiastelingen... Lees meer

Paper Study Course Day 3: Global Branding

12 oktober 2015

Tijdens de derde, inspirerende dag van de NIMA Study Course geeft de bevlogen Paul Hitchens regelmatig voorbeelden van culturele matches en mismatches. De dag start... Lees meer

Paper Study Course Day 2: Strategic Marketing

11 oktober 2015

Tijdens de 3-daagse NIMA Marketing Course in Cookham afgelopen oktober is er een volle dag besteed aan strategische marketing. Het was een genoegen om door... Lees meer

Paper Study Course Day 1: Digital Marketing Strategy

10 oktober 2015

Wat kun je verwachten van een Course Director die zijn halve werkzame leven in de corporate offline wereld heeft gewerkt? Veel blijkt na een dag... Lees meer

WordPress Themes
MENU
NIMA
X
X
X