Papers

NIMA biedt zijn leden de mogelijkheid om de meest uiteenlopende papers te downloaden, maar leden worden ook van harte uitgenodigd zelf een paper aan te leveren voor publicatie op de NIMA site. Van Neuromarketing tot Online Marketing en van business model innovatie tot purposeful positioning.

Wil je een verslag aanleveren van een NIMA Event of andere belangwekkende bijeenkomst met waarde voor het vak en de functie?In de Briefing Paper lees je aan welke voorwaarden een paper voldoet en hoe je deze het best kunt structureren om met je publicatie een zo breed mogelijk publiek aan te spreken.

Paper Study Course Day 1: Digital Marketing Strategy

10 oktober 2015

Wat kun je verwachten van een Course Director die zijn halve werkzame leven in de corporate offline wereld heeft gewerkt? Veel blijkt na een dag... Lees meer

Paper: duurzame gedragsverandering

31 augustus 2015

Aan de hand van de ervaringen uit de campagne “Doe maar lekker duurzaam” uit 2014 en de resultaten van de laatste Maatschappelijk Imago Monitor zijn... Lees meer

Anja Bekkers

Hoe Maxi-Cosi de harten van ouders wint via de customer journey

31 maart 2015

Je ziet het dagelijks om je heen, maar ik weet uit ervaring: als je zelf in blijde verwachting bent, is het heel bijzonder, een klein... Lees meer

Verslag NIMA Master Class: herpositionering

31 oktober 2014

Onno Maathuis gaf aan de hand van een aantal cases de context van herpositionering weer. Cases van o.a. DE, Nationale Nederlanden, C&A en Ahold werden besproken.... Lees meer

WordPress Themes
MENU
NIMA
X
X
X