In deze live CIM Marketing Podcast bespreken Emilie Stephenson (Head of Force for Good UK bij Innocent Drinks) en Richard Code (senior trendconsultent bij Mintel) de geheimen van succesvolle duurzame marketing. Beluister de podcast hier.
22/07/2022 · Door De redactie
Podcast CIM Marketing
Meer gerelateerde artikels
150 studenten Commerciële Economie gaan los op marketinginstituut NIMA
de Redactie
Lees meer
De vraag luidt, hoe het nut en de noodzaak van NIMA beter tussen de oren van nieuwe generaties marketingprofessionals kan worden gepland.
NIMA NEXT: ‘Marketing Research meets Marketing Practice’
de Redactie
Lees meer
‘Valorisatie’, wordt het benutten van wetenschappelijke kennis in de praktijk genoemd, en het is één van de meest gekoesterde principes van de academische marketingwereld, waar insights uit wetenschappelijk onderzoek soms maar mondjesmaat doordringen tot de woeste marketingprakttijk.
Spreek jij de taal van de CFO? Een lesje CFO’s voor marketeers
de Redactie
Lees meer
Tijd om het marketingbudget voor de komende periode veilig te stellen. Toch beginnen veel marketeers al te zweten bij de gedachte om tegenover de CFO te zitten.