![](https://www.nima.nl/wp-content/uploads/2022/07/shutterstock_1931610296.jpg)
In deze live CIM Marketing Podcast bespreken Emilie Stephenson (Head of Force for Good UK bij Innocent Drinks) en Richard Code (senior trendconsultent bij Mintel) de geheimen van succesvolle duurzame marketing. Beluister de podcast hier.
22/07/2022 · Door De redactie
In deze live CIM Marketing Podcast bespreken Emilie Stephenson (Head of Force for Good UK bij Innocent Drinks) en Richard Code (senior trendconsultent bij Mintel) de geheimen van succesvolle duurzame marketing. Beluister de podcast hier.
De belangrijkste KPI die we dus willen weten is de ROI van de verschillende media. Wat draagt media bij aan de winst van een bedrijf?
Er is tegenwoordig een overvloed aan data en je kunt inderdaad alles blijven meten. Dat is fijn, maar je kunt erin verdwalen.
De eerste stap is de betaalde versie van ChatGPT aan te schaffen. Daarna gaat Van Kranenburg helpen om een tweede marketingbrein te ontwikkelen.
Blijf op de hoogte van het laatste nieuws met de NIMA Nieuwsbrief. Een keer per week krijg je van ons een complete update van wat er speelt in het marketingvak en bij NIMA zelf.