Volgens verschillende definities kunnen we ondernemen als volgt omschrijven: ‘iemand die onderneemt of een onderneming start en in stand houdt, zorgt voor bloei en groei en beschikt over de daarvoor kenmerkende leiderschapsstijlen’. Impact is te definiëren als ‘invloed’. Het boek ‘Ondernemen met impact’ moet dus gaan over de relatie van het hebben van invloed op de wijze waarop je een activiteit start en laat groeien. Auteur Arko van Brakel speelt er in de inleiding van het boek al op in: ‘de definitie van succes in dit boek, is dat iedereen in jouw organisatie of team zich kan ontplooien’. Daarmee slaan we eigenlijk meteen de spijker op zijn kop.
29/01/2020 · Door Alva van Beek
(Recensie Register Marketeers) ‘Succes is één keer vaker opstaan, dan vallen’
Meer gerelateerde artikels
Niels van der Plas naar NIMA B2B-bestuur (interview)
de Redactie
Lees meer
‘Nieuwsgierigheid is wat mij betreft een cruciale eigenschap van B2B-marketeers. Willen weten wat de klant beweegt, hoe zij hun keuzeproces doorlopen en welke factoren daarin doorslaggevend zijn.’
Marketingthema’s literatuurprijs: ‘Empathie en klanten vasthouden’
de Redactie
Lees meer
In aanloop naar de uitreiking van de PIM Marketingliteratuurprijs geven auteurs Mieke Fonk en Peter Snoeckx antwoord op de vraag: ‘Waar moeten marketeers in 2025 op letten?’
Eigen marketingopleiding samenstellen? Met de NIMA Passe Partout bepaal je zelf je leertraject
de Redactie
Lees meer
Met de flexibele aanpak van een NIMA Passe Partout kun je een unieke opleiding creëren, die exact past bij jouw leerwensen en carrièreambities.