13 januari 2024

ROC Rivor breidt opleidingsaanbod uit met NIMA A Sales en NIMA A Marketing

De redactie

NIMA verwelkomt ROC Rivor bij de beroepsvereniging voor professionals in marketing. Adrie Pol en Sandra Leijdens van Rivor tekenden samen met Baukje Hilarides van NIMA de overeenkomst voor een nauwe samenwerking.

ROC Rivor is de nieuwste erkende Education Partner van NIMA. Vanaf dit schooljaar 2023/24 breidt Rivor het brede opleidingsaanbod uit met de opleidingen tot de diploma’s NIMA A Sales en NIMA A Marketing. Hierbij sluit Rivor nog meer aan op de opleidingsbehoeften van zowel studenten als professionals die zich verder willen ontwikkelen. “De opleidingen tot NIMA A Sales en NIMA A Marketing zijn een waardevolle aanvulling op ons flexibele opleidingsaanbod waarin de arbeidsmarktrelevantie en Leven Lang Ontwikkelen centraal staan. Deze samenwerking past goed bij onze nauwe relatie met het bedrijfsleven”, aldus Adrie Pol, directeur Rivor Volwassenenonderwijs.

Daarnaast biedt de samenwerking met Education Days de docenten van Rivor de mogelijkheid om zich verder te scholen op het commerciële domein. Tijdens deze bijscholingssessies van NIMA worden docenten bijgepraat over de meest actuele ontwikkelingen binnen het commerciële vakgebied en hierbij worden voorbeelden uit de praktijk behandeld.

Baukje Hilarides, Manager Examens, noemt de nieuwe samenwerking met ROC Rivor “een mooie verrijking voor iedereen”. “Het is belangrijk dat studenten en volwassenen via diverse en flexibele leertrajecten de mogelijkheid krijgen om relevante kennis en kunde op te doen en daarmee relevant te blijven voor de arbeidsmarkt. En we hebben docenten nodig die over up-to-date marketingkennis beschikken, want alleen dan kunnen ze de juiste kennis en kunde overbrengen op de marketeers van de toekomst.”

Over Rivor
Rivor Volwassenenonderwijs is de academie van ROC Rivor die een leven lang ontwikkelen mogelijk maakt. Het is dé opleidingspartner voor bedrijven in Nederland en richt zich op scholing, bijscholing, omscholing en werk- en praktijkervaring. De programma’s van de academie sluiten aan op nieuwe ontwikkelingen, mogelijke vervolgstudies en de vraag vanuit de arbeidsmarkt. Er is een nauwe samenwerking met hogescholen, bedrijven, instellingen en andere partners. Met focus op onderwijs, samenwerken & onderzoek en technologie & data.

Gerelateerde artikelen
02 jun 2025
Basic-Fit: ‘Van merk naar motor: wij zetten miljoenen mensen écht in beweging’
Basic-Fit is genomineerd in de categorie Large, samen met McDonald’s en Praxis. Carlijn Prins, Senior Brand & Communication Specialist, legt uit hoe het merk fitness niet alleen fysiek, maar ook mentaal toegankelijk maakt  en waarom marketing bij Basic-Fit niet ‘de afdeling van de reclames’ is, maar de motor van alles.
Lees meer
29 mei 2025
EasyToys: ‘We maken merk met karakter, zelfs als je nergens mag adverteren’
Op 17 april zijn de negen genomineerde bedrijven bekendgemaakt die in aanmerking komen voor de titel NIMA Marketing Company of the Year 2024. De vakprijzen worden op 12 juni uitgereikt tijdens NIMA Marketing Day in drie categorieën: Small, Medium en Large.    EasyToys is samen met BrandMR en de Consumentenbond genomineerd in de categorie Medium. […]
Lees meer
Complete nieuwsoverzicht