[rondvraag] ‘Overal zit talent, maar dat wordt niet altijd gezien, laat staan ontwikkeld’

De redactie van MarketingTribune greep de kans een aantal marketeers te spreken tijdens Nima Marketing Day en vroeg hen naar hun verwachtingen, ervaringen, belangrijkste take-aways én naar de stand van zaken op het gebied van talentonwikkeling binnen het eigen bedrijf. Voor Marleen Hendriksen SMP en marketeer SNS Bank is dit al de 3eeditie van NMD die zij bezoekt. Ze weet dus wat ze kan verwachten: ‘Inspiratie opdoen, dagje buiten spelen, werken aan mijn helicopterview en natuurlijk netwerken.’ Over de organisatie is zij prima te spreken: ‘Toplocatie en prima per auto en OV bereikbaar. Zowel van het station als van de tweede parkeerplaats – waar ik moest staan omdat ik aan de late kant was – rijdt er de hele dag een pendelbus. Maar lopend is overigens ook prima te doen!’ Gevraagd naar de belangrijkste take-aways benoemt zij Shopping Minds over digital marketingplatformen en hoe je de klant kunt volgen en op maat bedienen. Maar ook Vodafone Ziggo was herkenbaar; herkenbaarheid en openheid blijken vandaag het meeste enthousiasme bij de bezoekers van NMD op te roepen.

Lees dit artikel door Nanny Kuilboer op Marketingtribune