1 augustus 2024

Strategische samenwerking Iris Academy en NIMA

De redactie

1 augustus 2024

Iris academy en NIMA gaan een strategisch partnership aan voor het aanbod van trainingen aan het topkader in marketing. Het aanbod is aanvullend op de bestaande trainingen van NIMA en richt zich specifiek op CMO’s, CEO’s en marketeers in vergelijkbare functies.

Rob Overduin, directeur/voorzitter NIMA: “Ik ben erg enthousiast over deze strategische samenwerking met Iris Academy. NIMA heeft al een prachtig aanbod waarmee de startende tot gevorderde marketeer zich kan blijven ontwikkelen. Met dit partnership voegen we nog eens extra relevante mastercourses toe voor de zeer ervaren marketeer.”

Guy van Liemt, partner iris academy: “We zetten met dit partnership een mooie volgende stap in de ontwikkeling van iris academy. NIMA is een zeer gerespecteerde partij in de markt met een groot netwerkbereik. Ons aanbod sluit uitstekend aan bij dat van NIMA. Daarom liggen er voor ons beiden mooie kansen in deze samenwerking.”

NIMA en iris academy gaan deze samenwerking aan voor een periode van een jaar met de intentie deze in de toekomst te continueren en te intensiveren. De samenwerking start direct.

Mastercourses in samenwerking met iris academy starten al op 11 september 2024

  • Humanizing Growth & Sustainable Marketing
  • Marketing D
  • Het juiste doen als niemand kijkt
  • Merkleiderschap – Positioneren voor de toekomst
  • Succesvol samenwerkingen adverteerder en bureau
  • Leiderschap van Strategische Vernieuwing
  • Strategische Retail Marketing
  • Marketingcommunicatie in 14 stappen

Kijk of boek hier een van de bovenstaande>> mastercourses

Gerelateerde artikelen
18 mrt 2025
NIMA Young Professionals organiseert impactvol event bij KPN
NIMA Young Professionals organiseerde een inspirerende masterclass bij KPN, waar jonge marketingprofessionals de kans kregen om te leren van een van de meest impactvolle campagnes van het jaar: ‘Stukje Van Mij’.
Lees meer
14 feb 2025
Peggy Kaal (SNS) over hoe de NIMA Marketingprijs haar team en merk liet groeien
Meedoen aan een marketingprijs is leuk, maar wat levert winnen nu concreet op? Vorig jaar won SNS in de categorie ‘Large’ bij de NIMA Marketingprijzen. Juryvoorzitter Jan Willem Koch RM vertelde eerder al wat een case een winnaar maakt. Maar wat gebeurt er ná het winnen? Peggy Kaal, Manager Merk & Communicatie bij SNS, deelt […]
Lees meer
Complete nieuwsoverzicht