Eén van de langst durende debatten in marketing- en saleskringen: wat is beter, short copy of long copy? De short-fans prediken short copy omdat mensen tegenwoordig weinig lezen en er dus geen reden is om long-form copy te schrijven. De aanhangers van long-form copy geloven dat copy het geheim is tot sales-succes. Beide zijn waar, maar om online verkoopsucces te bereiken geniet long-form copy de voorkeur, omdat long-form content beter rankt in Google en dus meer bezoekers ontvangt. In deze blog een aantal technieken waarmee je long-form content beter presteert.
13/05/2019 · Door Alva van Beek
Succesvolle long-form content met deze technieken
Meer gerelateerde artikels
In gesprek met Kirsten Andres, scheidend voorzitter/directeur van NIMA, het Nederlands Instituut voor Marketing. Het Ouderenfonds heeft met ingang van 13 maart een nieuwe directeur-bestuurder in de persoon van Kirsten Andres. Die aanstelling betekent dat ze het Nederlands Instituut voor Marketing gaat verlaten en de club van marketingprofessionals op zoek mag naar een opvolger. Andres was NIMA-voorzitter/directeur …
Het wordt tijd om ‘Marketing for Good’ eens stevig te gaan uitdragen. Dat vereist wel een complete paradigma-shift. ‘De grootste uitdaging zal ongetwijfeld strategisch zijn. Momenteel heeft marketing één heer te dienen en dat is commerciële groei.’ We spraken met Alexis Eyre. Zij hoopt de gedragsveranderende mogelijkheden van marketing te heroriënteren en daarmee het vak en …
Duurzaamheid en marketing: in 1 middag alles wat je erover wilt weten! Duurzaamheid en marketing: een lastige combinatie? Of een mooie kans? Maar hoe dan? Wat is duurzaamheid eigenlijk concreet? Het lijkt soms wel een containerbegrip. Hoe verhoudt een duurzame positionering zich tot andere vormen van positionering? En hoe neem je duurzaamheid mee in je …