Eén van de langst durende debatten in marketing- en saleskringen: wat is beter, short copy of long copy? De short-fans prediken short copy omdat mensen tegenwoordig weinig lezen en er dus geen reden is om long-form copy te schrijven. De aanhangers van long-form copy geloven dat copy het geheim is tot sales-succes. Beide zijn waar, maar om online verkoopsucces te bereiken geniet long-form copy de voorkeur, omdat long-form content beter rankt in Google en dus meer bezoekers ontvangt. In deze blog een aantal technieken waarmee je long-form content beter presteert.
13/05/2019
Succesvolle long-form content met deze technieken
Meer gerelateerde artikelen
Ha, de dag die je wist dat zou komen is eindelijk hier. Of daar. Nou ja. Marketingfacts heeft eindelijk een nieuwe site. HIHAAAAA! Vandaag of morgen is er ook een nieuwe nieuwsbrief en eind deze week brengen we ook nog een nieuw Marketingfacts Jaarboek naar de drukker. Dikker en drukker dan ooit. We houden niet …
Het stimuleren van duurzaam gedrag is belangrijk, maar hoe doe je dat? En wat moet je vooral niet doen? Ontdek het in deze 5 neuromarketing do’s & dont’s. Doe niet aan bangmakerij, maak het gemakkelijk en maak het persoonlijk. Maak mensen niet bang als het gaat om global warming Dat gobal warming een issue is …
Marcel Ribbens, Head of Brand and Communication bij Bitvavo, spreekt tijdens NIMA Marketing Day 2022 samen met Bas de Vries, Client Consultant bij Markteffect, over het bouwen van een betrouwbaar merk. VEELBESPROKENCryptocurrency is een veelbesproken onderwerp, maar er wordt nauwelijks onderzoek naar gedaan. Wat vinden Nederlanders er nou écht van en wat maakt dat zij …