Eén van de langst durende debatten in marketing- en saleskringen: wat is beter, short copy of long copy? De short-fans prediken short copy omdat mensen tegenwoordig weinig lezen en er dus geen reden is om long-form copy te schrijven. De aanhangers van long-form copy geloven dat copy het geheim is tot sales-succes. Beide zijn waar, maar om online verkoopsucces te bereiken geniet long-form copy de voorkeur, omdat long-form content beter rankt in Google en dus meer bezoekers ontvangt. In deze blog een aantal technieken waarmee je long-form content beter presteert.
13/05/2019 · Door Alva van Beek
Succesvolle long-form content met deze technieken
Meer gerelateerde artikels
Boekrecensie Register Marketeers: ‘Content & AI – Zuurstof voor je klanten’
de Redactie
Lees meer
Van de contentplanning tot het ontwikkelen van een persona, van het ontwikkelen van een contentstrategie tot het daadwerkelijk produceren van content.
Mary Hoogerbrugge: ‘Marketeers zijn vaak positieve, optimistische, can do-types’
de Redactie
Lees meer
Mary Hoogerbrugge: ‘Het gaat niet alleen over vermarkten en je consument kennen, maar er is een hele stakeholderwereld bijgekomen, hoe ga je om met mensen, het hele HR-beleid, welke plek heeft technologie daarin?’
NIMA Community Brein en Gedrag: Over het kunstmatige brein en klantgedrag
de Redactie
Lees meer
‘Het is al lang niet meer alleen een kwestie van een campagne ontwikkelen op basis van traditioneel onderzoek en intuïtie, en die “nog even” optimaliseren met neurotests en Cialdini-principes.’