The Best of NIMA gaat prijsstunten (maar echt)

Kostprijs voor deelname ligt niet vast maar wordt eerst via veiling onderzocht.

Op donderdag 7 juli viert het team van NIMA Academy (de korte update-opleidingen over zo ongeveer álles wat marketing is) z’n jaarlijkse feestje in de vorm van ‘The Best of NIMA’: Alle aangeboden  trainingen krijgen een score. Eén keer per jaar maakt NIMA bekend wie de beste vijf sprekers van het afgelopen jaar zijn geweest en die vijf sprekers geven vervolgens ieder een training van een uur over hun eigen onderwerp gedurende The Best of NIMA.

Op zich een perfecte manier om in één dag stevig bijgepraat te worden over thema’s waar je wél mee te maken krijgt, maar geen heel boek over wil doorakkeren. De vijf thema’s die op op 7 juli voorbij komen zijn: pricing, CX transformation design, positieve psychologie, Cialdini meets DISC en het beoordelen van de big idea. Deelnemen kan live op locatie in Amsterdam of thuis via de stream. Dagje effectief cursus volgen, of beter: vijf cursusjes in één dag. Afgelopen december hingen er 350 deelnemers in de stream. Meer specs over het programma en de sprekers op de landingspage bij NIMA.

Dit artikel is geschreven door Luuk Ros en verscheen eerder op