Verpakkingen zijn continu in ontwikkeling. De trends die we komende jaren gaan tegenkomen: technologie, personalisatie, unboxing en duurzaamheid. Het zijn actuele en grote thema’s waarin elk jaar weer stappen worden gezet. Met interactieve verpakkingen kun je jezelf als merk onderscheiden. Personalisatie wordt steeds verfijnder, maar vooral het verduurzamen van verpakkingen gaat hard. De industrie als geheel richt zich op verpakkingen die zijn ontworpen voor recycling.
09/11/2020 · Door Alva van Beek
Trends in verpakken in 2021
Meer gerelateerde artikels
Mylene Samuels en Daan Goote in NIMA Communitybestuur Brein en Gedrag
de Redactie
Lees meer
Mylene is gedragsveranderaar, Customer Experience Consultant bij ABN AMRO en speelt een cruciale rol in het vormgeven van klantbeleving. Daan is psycholoog en expert in gedragsverandering
Grote namen en snelle groeiers kleuren longlist NIMA Marketing Jaarprijzen
de Redactie
Lees meer
Onderstaande bedrijven zijn aangedragen door de leden van het Nederlands Instituut voor Marketing en maken kans door te dringen tot de Top-3. De organisaties in de Top-3 zijn ook te zien op de NIMA Marketing Day met een toelichting van hun casus.
‘Ministerie van Marketing’ verhuist naar Diemen
de Redactie
Lees meer
NIMA is voortaan gehuisvest in het geheel vernieuwde voormalig hoofdkwartier van verzekeraar Generali; een bedrijvenverzamelpand met hotel-allure. De omgeving op de grens van Diemen en Amsterdam sluit mooi aan bij heden, verleden en toekomst van de club van marketeers.