Up-to-date marketingkennis dé reden voor verbinding met NIMA Netwerk

    Afgelopen kwartaal hebben we weer een aantal mooie organisaties in het NIMA Business Netwerk mogen verwelkomen. Nierstichting en Fair Trade Original als Public Member en Prominent als Premium Member.

    “Als de ontwikkeling van ons vak ergens snel gaat, dan is het wel in retail. Dagelijks vallen er winkelketens om. Online en offline volledig integreren in één memorabele klantreis, daar gaat het om. Dat vraagt van ons Prominent Marketingteam up-to-date kennis en inzicht in hoe collega-bedrijven dat aanpakken” aldus Marcel Aalders RM, Manager Marketing & Communicatie bij Prominent.

    Nicolet Annema, Doelgroepmanager Particulieren bij Nierstichting: “Met het NIMA lidmaatschap willen we alle marketing en communicatie professionals op de hoogte laten blijven van de laatste trends en ontwikkelingen binnen ons vakgebied en tegelijkertijd toegang krijgen tot een zeer breed netwerk van ervaren professionals en bedrijven om mee te sparren, te delen en van te leren”.

    Up-to-date marketingkennis was voor alle organisaties dé grootste motivator om verbinding te zoeken met het NIMA Netwerk en het uitgebreide NIMA ontwikkelaanbod.