“Obsessed with people” is wat Tom Goodwin, hoofd innovatie bij Zenith, drijft. Dat was de toffe binnenkomer tijdens de eerste key-note van NIMA Marketing Day. Ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik ben altijd geneigd presentaties te volgen die binnen mijn vakgebied liggen. Ik neem me wel eens voor iets totaal anders te bekijken voor nieuwe inzichten. Maar uiteindelijk wil ik meer weten van wat ik doe en mensen ontmoeten die er hetzelfde in staan. Namelijk terug naar de basis: met mensen praten in plaats van je gek te laten maken door technologische ontwikkelingen. Echt, zo moeilijk is het niet. Betrek ze bij wat je doet, denk na over het verhaal dat je vertelt en vooral het gevoel dat je mensen daarbij geeft. Zo bind je inspirerende ambassadeurs aan je, die ook weer een goed verhaal hebben die past bij jouw verhaal. Cirkel rond.
04/07/2019 · Door Alva van Beek
(Verslag NMD 2019 – Denise Pellinkhof) ‘Geobsedeerd door mensen: de marketing van nu’
Meer gerelateerde artikels
‘Als iedereen AI gebruikt, bestaat het risico op middelmaat’
de Redactie
Lees meer
De vooruitgang op het gebied van AI en GPT-technologieën opent immers nieuwe deuren voor marketeers en bieden geheel nieuwe mogelijkheden voor klantinteractie en veranderen de manier waarop marketing en communicatie worden uitgevoerd.
#NMDay-update: Jolien Koelewijn van Chocomel
de Redactie
Lees meer
Jolien Koelewijn is Marketing Manager Chocomel Europe. In haar sessie op Nima Marketing Day 2024 op 13 juni bespreekt zij de uitdagingen en successen van het introduceren van een geliefd Nederlands merk op nieuwe Europese markten.
Ogilvy, Sharp en Godin op longlist Lifetime Marketing Achievement Award
de Redactie
Lees meer
Op de shortlist voor de Lifetime Achievement Award for Marketing prijken – vanzelfsprekend – niet de minste namen, en de Award kan ook postuum worden uitgereikt. De winnaar wordt gekozen door de besturen van de aangesloten brancheclubs (waaronder NIMA).