De lat moet hoger. De tijd dat B2B-bedrijven alleen nog kunnen communiceren over product features, technische functionaliteiten of expertise is voorbij. Allang voorbij. Op het moment dat jij aan het nadenken bent over je nieuwste propositie, ben je al ingehaald door de concurrent. En als het aanbod van de concurrent lijkt op dat van jou, ben je niet aan het concurreren. Het antwoord? Denk verder dan de gebaande paden, zoek grenzen op, kleur buiten de lijntjes… Maak de boodschap sexier, persoonlijker en creatiever voor jouw doelgroep.
08/11/2019 · Door Alva van Beek
Waarom B2B sexier, persoonlijker en creatiever moet communiceren
Meer gerelateerde artikels
De Toekomst van… Marketingstrategie
de Redactie
Lees meer
Dinsdag 16 mei vond de elfde editie plaats van de webinar-serie ‘NIMA – De Toekomst van Marketing’. Centraal thema was Marketingstrategie; dat lastige en tegelijk uitzonderlijk belangrijke onderwerp waar de ‘diagnose-fase’ eindigt en waar de ‘uitvoering van het vak’ – de tactics – begint.
Zeeman: ‘Bij ons is Marketing & e-Commerce één afdeling
de Redactie
Lees meer
Zeeman wil eerlijk basistextiel voor iedereen toegankelijk te maken, terwijl we onze voetafdruk verkleinen. ‘Zuinig vanuit het hart’ is onze nieuwe merkbelofte, die sturend is voor de gehele organisatie en intern wordt gedragen.
#NMDay24 Update: Barrie Hotting en Léon Vervooren van Feyenoord
de Redactie
Lees meer
‘Feyenoord is een prachtig merk met een gigantisch bereik’