Het zijn drukke tijden voor de C-suite. Een pandemie die de wereld lamlegt. Een regelrechte ramp voor onze bloeiende economie. Werknemers die bij bosjes uitvallen na maanden thuiswerken combineren met thuisonderwijs. Kantoren die aan allerlei nieuwe veiligheidseisen moeten voldoen. Subsidieaanvragen. Ontslagen. Een mogelijke tweede golf. Alsof deze tijd niet al uitdagend genoeg is adviseer ik C-level executives zich ook nog eens bezig te houden met wat er op social media gebeurt. Ik hoor je denken… ‘Ben je wel helemaal lekker?!’. Maar toch pleit ik voor meer bemoeienis. Of op z’n minst betrokkenheid. Laat me je aan de hand van drie voorbeelden uitleggen waarom.
07/09/2020 · Door Alva van Beek
Waarom de C-suite zich juíst nu met social media moet bemoeien
Meer gerelateerde artikels
Boekrecensie Register Marketeers: ‘Hoe makkelijk kun je het maken?’
de Redactie
Lees meer
Over hoe je denkfouten in hedendaagse ontwerpen fileert, obstakels ontdekt en die voor je laat werken.
NIMA Business for Better: ‘De andere zelf van marketing’
de Redactie
Lees meer
Marketeers zouden kritischer kunnen zijn in welke producten ze vermarkten en voor welke klanten ze willen werken.
Community Experience Marketing schiet uit de startblokken met nieuw bestuur
de Redactie
Lees meer
Experience Marketeers zijn als geen ander in staat om de ervaring, het gevoel en de échte tevredenheid – geluk zo je wilt – van consumenten te achterhalen, omdat het onderdeel uitmaakt van de hele marktpropositie van een dienst of product.