De coronacrisis is en wordt naast een maatschappelijke en economische crisis, ook een crisis op het niveau van individuele bedrijfsmerken – dat hebben organisaties als KLM en Hema op hun eigen manier al ondervonden. Negatief nieuws kan de reputatie van een merk ernstige schade toebrengen, omdat de meeste stakeholders hun informatie over bedrijfsmerken uit de media halen. Waarom heeft negatief nieuws zoveel impact? En wat kun je er tegen doen?
16/04/2020 · Door Alva van Beek
Wat kan een merk doen tegen negatieve media-aandacht?
Meer gerelateerde artikels
Na ruim zes jaar heeft Deborah Schüssel besloten om haar carrière buiten NIMA voort te zetten. Per januari 2024 gaat ze aan de slag bij de Gemeente Utrecht. Deborah Schüssel: “Ik heb enorm genoten van mijn tijd bij NIMA die ontzettend leuk en leerzaam is geweest. Met gedreven collega’s, vrijwilligers, trainers en leveranciers die verbonden …
Wil je weten hoe zij hun Diploma hebben behaald? Ben je zelf aan het denken om een NIMA C opleiding te volgen, maar heb je twijfels hoe je dit moet aanpakken en wat je er allemaal voor moet doen? Laat je dan informeren door kandidaten die je voorgingen. Zij geven een volledig maar authentieke beschrijving over wie …
Wil je weten hoe zij hun Diploma hebben behaald? Ben je zelf aan het denken om een NIMA C opleiding te volgen, maar heb je twijfels hoe je dit moet aanpakken en wat je er allemaal voor moet doen? Laat je dan informeren door kandidaten die je voorgingen. Zij geven een volledig maar authentieke beschrijving over wie …