De coronacrisis is en wordt naast een maatschappelijke en economische crisis, ook een crisis op het niveau van individuele bedrijfsmerken – dat hebben organisaties als KLM en Hema op hun eigen manier al ondervonden. Negatief nieuws kan de reputatie van een merk ernstige schade toebrengen, omdat de meeste stakeholders hun informatie over bedrijfsmerken uit de media halen. Waarom heeft negatief nieuws zoveel impact? En wat kun je er tegen doen?
16/04/2020 · Door Alva van Beek
Wat kan een merk doen tegen negatieve media-aandacht?
Meer gerelateerde artikels
Alle p’s, behalve die van palmolie
de Redactie
Lees meer
Marcel van Wing: ‘Wat we gemeen hebben met Tony’s en de Vegetarische Slager is dat we ons allemaal richten op een onrecht van een grote industrie en daarmee allemaal de lobby van die categorieën tegen ons krijgen’
Ed Stibbe en Marjolijn Meynen spreken voor- en nawoord op retailmarketingcongres
de Redactie
Lees meer
Tijdens het retailmarketing congres presenteren Ed Stibbe en Marjolijn Meynen een gesproken column voorafgaand aan en na afloop van het programma, dat bomvol insights, innovatie en inspiratie zit
AGF Marketing Event gaat Chic (for breakfast)
de Redactie
Lees meer
Een unieke kans om te leren van een expert die weet hoe je een merk naar een hoger niveau tilt. Wat kunnen we daar als AGF-sector van opsteken?