Dit najaar liep de agenda vol met vakbijeenkomsten, heel vaak over purpose. Het valt op dat het daar vooral gaat over hoe je purpose implementeert. Het draait volgens de meeste sprekers allemaal om de geloofwaardigheid van je purpose. Maar is dat voldoende om met een positionering op een maatschappelijk of sociaal doel succesvol te zijn? Het boerenprotest laat zien dat daar meer voor nodig is.
22/10/2019 · Door Alva van Beek
Wat purpose-marketeers kunnen leren van boze boeren
Meer gerelateerde artikels
Met open armen (en zalige friandises) werden wij, als gasten van het NIMA Regio Zuid, ontvangen door Artifort in Schijndel. Artifort, een trots lid van de Lande Family, is een vooruitstrevend familiebedrijf gespecialiseerd in tijdloze, op maat gemaakte meubels. Geleid door drie broers en een zus, en gesteund door een team van maar liefst 200 …
Rob Overduin wordt de nieuwe voorzitter/ directeur van NIMA, beroepsvereniging voor professionals in marketing, communicatie en sales. De NIMA Ledenraad heeft zijn benoeming bekrachtigd gedurende de ledenraadsvergadering van dinsdag 18 juli jl. Per 1 september aanstaande start hij in zijn rol als directeur. Zijn rol als voorzitter vervult hij per direct. Rob Overduin heeft een …
NIMA Summerschool ’23 – Rob Revet, Leon Jansen en Wilbert Savonije leren je hoe je door het claimen van een businessprobleem ook tot het oplossen ervan komt. Na een rustigere vakantieperiode en een welverdiende vakantie is er ruimte in je hoofd. Waar ga jij die mee vullen? Juist aan het einde van de vakantie en …