De why van NIMA MyCareer

Jessica HennemanNIMA MyCareer is een ware marketing-cloud waar alle leden van NIMA en gediplomeerden een eigen profielpagina hebben en met elkaar in contact kunnen komen. Voor écht ambitieuze marketeers valt er nog veel meer te halen. Jessica Henneman bijvoorbeeld:

Jessica Henneman is SMP, Marketing consultant en Product Owner bij Bluedesk. Bluedesk bedenkt, ontwerpt, bouwt én vermarktt converterende e-Commerce solutions. Vanuit een full-service aanpak zorgen onze marketeers, UX / UI designers en webdevelopers voor uw online succes. Vanaf het eerste idee tot en met de exploitatie.

Als Product Owner is ze verantwoordelijk voor het succes van het product dat wordt ontwikkeld en de Return on Investment (ROI). Ze bepaalt welk product er wordt gebouwd, waar prioriteiten liggen en zorg dat de voorwaarden voor de ontwikkeling duidelijk zijn. Haar SCRUM team houd zicht bezig met de verdere uitbouw en ontwikkeling van Magento 1 & 2, WordPress en PhP maatwerk.Maar wat maakt haar zo’n fan van MyCareer? Wat spookt ze daar uit? ‘NIMA ondersteunde mij de afgelopen jaren in mijn kennis op het gebied van marketing, sales en communicatie. Door het gebruik van NIMA MyCareer heb ik de mogelijkheid om vanaf één plek in contact te komen met andere vakgenoten en communities, maar ook met NIMA zelf. Naast de interactiviteit die het platform biedt, maak ik gebruik van mijn commerciële paspoort. Vorig jaar heb ik mijn integriteitsexamen behaald en mijn diploma’s laten verifi ëren waardoor ik een up-to-date kwalitatief profi el beschikbaar heb dat ik eenvoudig kan delen met geïnteresseerden.’ Fungeert dat dus als een ultiem marketinguithangbord? ‘Absoluut! Op deze manier kan ik mijn kennis en kwaliteiten aantoonbaar maken.’