Customer experience-teams kunnen juist nu van onschatbare waarde zijn voor de organisatie. Maar te vaak zijn ze onvoldoende strategisch gepositioneerd om het verschil te maken, met als gevolg dat ze het laaghangend kostenbesparingsfruit zijn, in plaats van dat ze het aanwijzen. Maar niet getreurd, als je het goed aanpakt kom je juist in deze tijden dichter bij je doel: een klantgericht fundament onder betekenisvolle, data-gedreven besparings- en investeringsbeslissingen, prioritering van strategische initiatieven en operational excellence.
12/05/2020 · Door Alva van Beek
Zo vind je een klantgerichte weg uit de coronacrisis
Meer gerelateerde artikels
NIMA Senior Marketing Professionals krijgen exclusieve mini-NMD op NMD24
de Redactie
Lees meer
Rond de lunch hebben de seniors een soort ‘SMP mini NMD’, met een bijzondere ‘senior gast’, een lunchmoment en een spraakmakend – licht hilarisch – programmaonderdeel, waarin de aanwezigen gaan afrekenen met ‘de eeuwige irritaties in het marketingvak’.
#NMDay24-Update: Mylene Samuels van ABN Amro
de Redactie
Lees meer
Graag deel ik mijn reis met marketeers, over hoe ik het fascinerende vakgebied van de gedragswetenschap in de praktijk toe pas en anderen overtuig van de werking van Behavioural Design.
Verheijen (Hema), Smith (Kruidvat), Hensen (Odido), Mentrop (McDonalds) of Van Santvoort (Holie) CMO of the Year 2024
de Redactie
Lees meer
Nieuw dit jaar is de betrokkenheid van NIMA via een afgevaardigd jurylid en de uitnodiging aan de aanstaande CMO van het Jaar om als Nederlandse afvaardiging deel te nemen aan de verkiezing voor de Europese CMO van het Jaar.